جمعه, ۲۴ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 12 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41271 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آخرین اخبار از زلزله ناغان؛ تاکنون کشته‌ای گزارش نشده است
    12 فروردین 1395 - 14:18
    شناسه : 2457
    1

    تیم های ارزیاب هلال احمر با بررسی ۱۲ روستای زلزله زده اعلام کردند زلزله تاکنون خسارت جانی نداشته است. به گزارش خبرگزاری با مردم، ساعت ١١:۴۵ امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی پنج ریشتر و در عمق شش کیلومتری زمین چهارمحال و بختیاری در حوالی ناغان را لرزاند. بر اساس گزارش اولیه، تیم‌های امدادی با کشیک استان […]

    پ
    پ

    015853341_30300

    تیم های ارزیاب هلال احمر با بررسی ۱۲ روستای زلزله زده اعلام کردند زلزله تاکنون خسارت جانی نداشته است.

    به گزارش خبرگزاری با مردم، ساعت ١١:۴۵ امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی پنج ریشتر و در عمق شش کیلومتری زمین چهارمحال و بختیاری در حوالی ناغان را لرزاند.

    بر اساس گزارش اولیه، تیم‌های امدادی با کشیک استان تماس گرفته و برای اعزام تیم‌های پیش رو اقدام کرده‌اند و در این زمینه هماهنگی لازم با بخشدار و دهیاران محل وقوع زلزله انجام شده است.

    این زلزله در مرز شهرستان های کیار و بروجن رخ داده و نزدیکترین روستاها به محل حادثه ناغان از کیار و بلداجی از بروجن بوده است و کانون زلزله منطقه کوهستانی سبزه کوه بوده است.

    بر اساس اعلام این زمین لرزه هفت تیم ارزیاب شامل ۳۵ نفر با هفت دستگاه خودرو عملیاتی به منطقه اعزام شدند که خوشبختانه با ارزیابی از ۱۲ روستا تا کنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.

    هفت صبح

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.