جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وضعیت گرمایشی مدارس رودبنه مطلوب است
    23 آذر 1395 - 15:54
    شناسه : 24768
    0

    رئیس آموزش و پرورش رودبنه اعلام کرد: وضعیت گرمایشی مدارس رودبنه مطلوب است. به گزارش «بامردم»، روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه رودبنه خبر داد: در پی بازدیدهای میدانی به عمل آمده که با حضور حسن پور رئیس اداره آموزش و پرورش رودبنه از مدارس این منطقه، انجام شد وضعیت گرمایشی مدارس مطلوب گزارش شد. حسن […]

    پ
    پ

    محمودحسن پور

    رئیس آموزش و پرورش رودبنه اعلام کرد: وضعیت گرمایشی مدارس رودبنه مطلوب است.

    به گزارش «بامردم»، روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه رودبنه خبر داد: در پی بازدیدهای میدانی به عمل آمده که با حضور حسن پور رئیس اداره آموزش و پرورش رودبنه از مدارس این منطقه، انجام شد وضعیت گرمایشی مدارس مطلوب گزارش شد.

    حسن پور در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد: «الحمدلله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تلاشها و حمایت های همه جانبه دولت تدبیر و امید، حدود 95 درصد مدارس منطقه رودبنه از نعمت گاز برخوردار بوده و تعداد انگشت شمار مدارسی که هم اکنون از بخاری نفتی استفاده می نمایند، از لحاظ تأمین نفت مشکلی ندارند».

    گفتنی است منطقه رودبنه در مجموع دارای 50 مدرسه است و مقدار نفت توزیع شده در بین مدارس با سوخت نفتی 25000 لیتر می باشد که این مدارس در شرف گازکشی هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.