جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با 7500 تومان اصلاح طلب شوید! | تغییر قریب الوقوع مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان | با <<من data-src=> به بمبئی سلام بگویید!">
    23 آذر 1395 - 16:29
    شناسه : 24776
    0

    بامردم: آخرین شنیده های داغ از استان گیلان را در زیر بخوانید.   تغییر قریب الوقوع مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان شنیده می شود مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان بزودی تغییر خواهد کرد. بنا بر این گزارش لاهوتی اشکوری بزودی به تهران منتقل شده و یکی از مدیران میانی این شرکت در تلاش است تا […]

    پ
    پ

    بامردم: آخرین شنیده های داغ از استان گیلان را در زیر بخوانید.

     شنیده ها

    تغییر قریب الوقوع مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان
    شنیده می شود مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان بزودی تغییر خواهد کرد. بنا بر این گزارش لاهوتی اشکوری بزودی به تهران منتقل شده و یکی از مدیران میانی این شرکت در تلاش است تا به عنوان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان معارفه گردد.

    فشار سیاسی در عزل رییس یک هیات فعال شهرستانی

    از غرب گیلان نیز بگوش می رسد در پی اختلاف شدید حامیان دولت با یکی از فرمانداران غربی گیلان، در اقدامی تاسف برانگیز و متقابل، رییس یک هیات ورزشی فعال در شهرستانی که از قضا برادر یکی از افراد سرشناس طیف حامی دولت در منطقه است با فشار سیاسی فرماندار برکنار گردید.
    در این راستا مدیرکل ورزش و جوانان استان طی تماس تلفنی با مدیر این شهرستان این عزل و نصب را غیر قانونی برشمرده و دستور داد تا ابقاء این رییس هیات را ابلاغ کند که متاسفانه شنیده می شود تا بدین جا مدیر میز دوست این شهرستان تحت فشار فرماندار منطقه از ابلاغ این دستور سر باز زده است.

    با <<من>> به بمبئی سلام بگویید!

    از شهر رشت نیز بگوش می رسد که یکی از اعضای شورای این شهر با دعوت از حدود ۲۰۰ دانشجوی دختر به اکران اختصاصی فیلمی پر حاشیه و سخنرانی بعد از اکران فیلم برای این بانوان، اولین میتینگ با شبهه تبلیغات زودرس انتخاباتی را رقم زد.
    فارغ از شبهات انتخاباتی موجود در این عمل باید این سوال را پرسید که با توجه به ممهور کردن بلیط سینماهای رشت توسط واحد درآمد شهرداری، ایا این عضو همیشه در صحنه! شورا هزینه اینکار را از جیب مبارک پرداخته یا از جیب بیت المال شهروندان رشت؟!

    سرنوشت نامشخص دوپست کلیدی در اسنانداری گیلان

    شنیده ها از استانداری گیلان نیز ازین حکایت دارد که با قطعی شدن انتقال یونس رنجکش به فرمانداری استارا، پست مدیرکلی امور اجتماعی استانداری گیلان و پست مدیرکلی امور عشایری و روستایی این استانداری همچنان وضعیتی بلاتکلیف دارد، اداره کل امور روستایی و عشایری استانداری مدتهاست که بوسیله سرپرستی اداره شده و مدیرکلی برای ان در نظر گرفته نشده است.

    با ۱۵ هزارتومان اصلاح طلب شوید!
    شنیده ها از انتخابات شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان رشت نیز حاکی از این است که به جهت برگزاری انتخابات این شورا در مورخه ۲۹ اذر ماه جاری، از افراد ،احزاب  و گروهها خواسته شده  به جهت مجوز شرکت در این انتخابات با پرکردن فرم عضویت و پرداخت مبلغ ۷۵۰۰ تومان تا سن ۳۰ سال و ۱۵۰۰۰ تومان برای افراد بالای ۳۰ سال اقدام کنند و بدین ترتیب افراد ، احزاب و گروههای مختلف در تلاشند تا با لشگر کشی و معرفی تعداد بیشتری از افراد،شانس خود را برای پیروزی در این انتخابات بیشتر کنند.
    شورای مشورتی اصلاح طلبان یکی از مراجع مهم تصمیم گیری در خصوص لیست انتخاباتی اصلاح طلبان در شورای شهر محسوب می گردد


     منبع: گیل خبر | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.