جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جوانان بیکار تالشی را مقابل استانداری جمع می کنم | ناموس مردم نباید به افراد بی لیاقت در آموزش و پرورش سپرده شود!
    26 آذر 1395 - 18:23
    شناسه : 24887
    0

    نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اظهارات محمدی(رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان) گفت : در بحث اشتغال باید شرایطی را برای جوانان فراهم کنیم، در غیر این صورت محبوریم جوانان بیکار تالشی را مقابل استانداری جمع کنیم! به گزارش «بامردم»، مراسم ویژه هفته وحدت با سخنرانی محمود شکری […]

    پ
    پ

    شکری نماینده تالش

    نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اظهارات محمدی(رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان) گفت : در بحث اشتغال باید شرایطی را برای جوانان فراهم کنیم، در غیر این صورت محبوریم جوانان بیکار تالشی را مقابل استانداری جمع کنیم!

    به گزارش «بامردم»، مراسم ویژه هفته وحدت با سخنرانی محمود شکری نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر در مسجد محمدیه تالش با حضور اقشار مختلف مردم و مسولین شهرستان تالش برگزار شد، در این مراسم شکری به اظهارات کیوان محمدی ،رئیس برنامه و بودجه گیلان پاسخ داد و در انتقاد از منتظری رئیس سابق آموزش و پرورش تالش جملات شدید اللحنی را بیان کرد.

    وی در ابتدا گفت: با ۴۵ هزار تومان یارانه کدام مشکل مردم حل می شود، مردم برای قسطی کردن پول نان شب خودشان هم به ما مراجعه می کنند.

    نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تغییر و تحول در آموزش و پرورش تالش در حالی که بغض در گلو داشت و با کوبیدن روی تریبون گفت: آموزش و پرورش را به دست چه کسانی سپرده بودیم؟ ناموس مردم نباید به افراد بی لیاقت در آموزش و پرورش سپرده شود!

    وی که با کوفتن روی میز موجب افتادن میکروفن و آب معدنی شده بود اظهار کرد: بنده از ابتدا هم مخالف رئیس قبلی آموزش و پرورش بودم و شما اگر از سابقه ایشان خبر داشتید هیچ گاه چنین شخصی را برای این اداره مهم قبول نمی کردید!

    شکری در بخش دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به اظهارات محمدی(رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان) گفت : در بحث اشتغال باید شرایطی را برای جوانان فراهم کنیم، در غیر این صورت محبوریم جوانان بیکار تالشی را مقابل استانداری جمع کنیم!

    وی گفت برخی افراد بی هویت از اظهار نظرم در خصوص استخدام و … نگران شده اند و باید هم نگران باشند چون تمام اقوام و خواهر زاده و برادرزاده خود را سرکار برده اند و من یقیه آنها را خواهم گرفت.


    منبع: صریح خبر| انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.