جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نماینده تالش جوانان این شهرستان را به اغتشاش دعوت کرد!! | آقای شکری با مظلوم نمایی سر جوانان تالشی را برباد ندهید
    27 آذر 1395 - 13:36
    شناسه : 24903
    0

    شکری از استخدام فامیلی رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان سخن می گوید در صورتی که با بررسی خبرنگاران ما در رشت، فرزند دکتر کیوان محمدی با مدرک مهندسی عمران بخاطر بیکاری در شغل آزاد( فست فود) مشغول بکار است. محمود شکری امروز در مسجد محمدیه این شهرستان در میان اقشارمختلف مردم جوانان بیکار تالشی […]

    پ
    پ

    اغتشاش

    شکری از استخدام فامیلی رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان سخن می گوید در صورتی که با بررسی خبرنگاران ما در رشت، فرزند دکتر کیوان محمدی با مدرک مهندسی عمران بخاطر بیکاری در شغل آزاد( فست فود) مشغول بکار است.

    محمود شکری امروز در مسجد محمدیه این شهرستان در میان اقشارمختلف مردم جوانان بیکار تالشی را دعوت به تجمع و اغتشاش کرد!!

    این حرکت غیر قانونی و تبلیغاتی توسط نماینده ای که خود قرار است قانون گذار بوده و مدافع حریم قانون باشد، تعجب تمامی نخبگان سیاسی و اقشار مختلف مردم، بخصوص جوانان فرهیخته این دیار را برانگیخته است.

    نماینده محکوم کننده فتنه که همیشه درخیانت فتنه گران سخن به میان آورده و آنانی را که با تجمع و راهپیمایی غیر قانونی  امنیت ملی و پایه های انقلاب اسلامی و جان و مال مردم را به خطر انداختند مستحق شدیدترین برخوردها می دانست، امروز خود بصورت علنی احساسات جوان پاک و مظلوم تالشی را برانگیخته و آنان را به تجمع  واعتراض دعوت میکند که قطعاً در این برهه حساس و نزدیکی دو انتخابات مهم، راهی به سمت اغتشاش و ناآرامی در کشور و سوء استفاده بیگانگان است.

    نماینده طرفدار رییس جمهور سابق شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال که ادعای دفاع از حقوق جوانان وی در روزهای اخیر گوش فلک را پر کرده است، باید پاسخ دهد چرا در دوران دولت گذشته که اتفاقاً در ردای نمایندگی مردمان شریف و بلنداندیش این شهرستانها نیز بوده، حرفی از بیکاری جوانان تالشی و بازخواست مسئولان به زبان نیاورده و همیشه روزه سکوت اختیار می کرد؟!

    *شکری چرا درباره استخدام  اتوبوسی و فامیل بازی مدیران دولت گذشته حرفی نمی زند؟!

    محمد شکری باید پاسخ دهد که چرا از دستگیری معاون اول دولت سابق تا سایر اخلاس ها و چپاول های بیت المال حرفی به میان نیاورده و نمی آورد و امروز برخی از مسئولان بی گناه استان را بدون سند متهم می نماید.

    شکری چرا درباره استخدام بی درو پیکر و اتوبوسی و فامیل بازی مدیران دولت گذشته حرفی به میان نیاورده و نمی آورد که متاسفانه بار سنگینی را به تمامی دولت های بعد از خود تحمیل کرده و حق جوانان تحصیل کرده این مرز و بوم، از جمله شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال را پایمال کردند.

    حاج محمود با اصطلاح اصولگرای تالشکه خود را سینه چاک حاج محمود حامی جریان انحرافیو دولت وی می داند، چرا در دوره گذشته با این حجم از استخدام ها در دولت دوست خود  که اتفاقاً در مسند نمایندگی نیز بوده است، نتوانست جوانان تالش، رضوانشهر و ماسال را برسر کار گمارده و امروز شعارگونه و بدون اطلاع دقیق حرف از استخدام فامیلی می زند؟!

    *شکری چرا از مدیران نالایق و پروازی شرکت چوکای تالش حمایت می کند؟!

    آقای شکری که ادعای دفاع از بیکاری جوانان غیورتالش زمین را دارد، چرا از مدیران نالایق و پروازی شرکت چوکای تالش حمایت کرده و با حضور مدیر بومی و دلسوز در راس این کارخانه مهم که می توانست جوانان بیکار زیادی را مشغول به کار کند مخالفت ورزیدند؟!

    امروز همه مردم و جوانان عزیز این مرز و بوم می دانند که به دلیل استخدام بی ضابطه دولت گذشته تعداد زیادی از افراد غیر متخصص وارد بدنه اجرایی ادارات شده و دولت تدبیر و امید نتوانست جوانان زحمت کش و تحصیل کرده این مرز و بوم را با شاسته سالاری استخدام کند که این میراث همان دولتی است که شکری سنگ آن را به سینه می زند.

    *دعوت جوانان به تجمع و اغتشاش مصداق بارز فتنه گری است/ سر جوانان با غیرت تالشی را بر باد ندهید

    محمود شکری که جوانان را در شرایط حساس کنونی و نزدیکی به دو انتخابات مهم دعوت به تجمع(اغتشاش)میکند، آیا با اینهمه تجربه کار اجرایی نمی داند که خدای ناکرده جوانان سرا پا احساس در این برهه حساس تحت تاثیرسوء استفاده رسانه های بیگانه از سخنان تعجب برانگیز شکری قرار گرفته و خدای ناکرده دست به اغتشاش و آشوب زده که این اغتشاش می تواند آسیب های متعددی را به جان و مال و ناموس مردم و اماکن دولتی و خصوصی و انقلاب اسلامی وارد نموده و ارمغانی جزء گوشه زندان و چوبه دار را برای این جوانان عزیز و پر احساس که با درد بیکاری دست و پنجه نرم می کنند نداشته باشد.

    *فرزند دکتر کیوان محمدی با مدرک مهندسی عمران بخاطر بیکاری در شغل آزاد( فست فود) مشغول بکاراست.

    شکری از استخدام فامیلی رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان سخن می گوید در صورتی که با بررسی خبرنگاران ما در رشت، فرزند دکتر کیوان محمدی با مدرک مهندسی عمران بخاطر بیکاری در شغل آزاد( فست فود) مشغول بکاراست.

    *در اختیار قرار دادن اطلاعات غلط توسط افراد منفعت جو و معلوم الحال به شکری

    البته در اختیار قرار دادن اطلاعات ناقص توسط برخی از افراد معلوم الحال و با اصطلاح زیرک در گیلان به شکری و سوء استفاده از سادگی وی به مانند سخنرانی او در روز رای اعتماد وزرا، اصلی ترین دلیل واکنش شکری در روزهای اخیر است که قطعاً استاندار محترم باید با مسببین این قائله نمادین که در برهه حساس کنونی درصدد ضربه زدن به دولت تدبیر و امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند برخورد نماید، چرا که انشقاق بین نخبگان حامی دولت، موجب انشقاق قاطبه مردم طرفدار گفتمان تدبیر و امید نیز خواهد شد.

    *لزوم تذکر و نصیحت نخبگان و مردم تالش، رضوانشهر و  ماسال به شکری جهت حفظ آبروی آنان

    فلحال از مردم شریف و خون گرم و نخبگان سیاسی و اجتماعی شهرستانهای تالش، رضوانهشر و ماسال انتظار می رود با نصیحت و صبحت با نماینده شهرستانهای خویش تلاش کنند تا وی آبروی شریف آنان را بیش از این در سطح استان و کشور خدشه دار نکرده و با گفتمان شکری را به جای جنجال های سیاسی به آرامش و اخذ امتیاز و امکانات برای شهرستانهای خود و مردم مظلوم آن دیار هدایت نمایند که قطعاً توجه به مشکلات مردم باید در رأس برنامه های نماینده این شهرستان بوده و وی به جای شعارهای تبلیغاتی، کار نکرده خود برای مردم این شهرستانها را به بپای دیگران ننویسد.


     منبع: ندای گیلان | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.