پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد به خاطر شرب خمر
    01 دی 1395 - 1:50
    شناسه : 25137
    0

    دادستان شهرستان پارس آباد از دستگیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد به جرم شرب خمر توسط ماموران نیروی انتظامی خبر داد. به گزارش «بامردم»، طباطبایی دادستان پارس آباد با اعلام این خبر گفت: پیرو دریافت گزارشات مختلف، به دستور و هدایت بنده این عملیات انجام و متهم توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده […]

    پ
    پ

    دادستان شهرستان پارس آباد از دستگیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد به جرم شرب خمر توسط ماموران نیروی انتظامی خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، طباطبایی دادستان پارس آباد با اعلام این خبر گفت: پیرو دریافت گزارشات مختلف، به دستور و هدایت بنده این عملیات انجام و متهم توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده است.

    وی ادامه داد: مقدمات اولیه پرونده و تحقیقات را دادستانی انجام داده و پرونده جهت محاکمه و صدور حکم به اردبیل به همراه متهم انتقال داده خواهد شد. دادستان پارس آباد جرم  این رئیس را شرب خمر اعلام کرد.
    گفته می شود، رئیس اداره ورزش و جوانان حوالی ساعت ۲۱ دیشب توسط ماموران امنیت اطلاعات نیروی انتظامی دستگیر شده است و از خیلی وقت پیش کار اطلاعاتی و قضایی در این مورد این فرد وجود داشته که منتج به نتیجه شده است.


     منبع: رکنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.