پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نخواهیم گذاشت دانشگاه آزاد لشت نشا با دانشگاه آزاد رشت ادغام شود
    04 دی 1395 - 23:29
    شناسه : 25297
    0

    امام جمعه لشت نشا گفت: دانشگاه آزاد لشت نشا زیباکنار آغازگر یک تحول اقتصادی و فرهنگی در لشت نشا بود و هست و در آینده نیز باید باشد . نخواهم گذاشت دانشگاه آزاد لشت نشا با دانشگاه آزاد رشت ادغام شود و از حق مسلم مردم لشت نشا دفاع خواهیم کرد . به گزارش «بامردم»، […]

    پ
    پ

    امام جمعه لشت نشا گفت: دانشگاه آزاد لشت نشا زیباکنار آغازگر یک تحول اقتصادی و فرهنگی در لشت نشا بود و هست و در آینده نیز باید باشد . نخواهم گذاشت دانشگاه آزاد لشت نشا با دانشگاه آزاد رشت ادغام شود و از حق مسلم مردم لشت نشا دفاع خواهیم کرد .

    به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام علی رنجبر امروز در نماز جمعه این شهر مردم را سفارش به صبر و استقامت دعوت کرد و اظهار کرد : اعتماد به خدا ، نماز و روزه از راههای صبر و استقامت است.

    خطیب جمعه لشت نشا در ادامه سخنانش خطاب به مسئولین استانی اعلام میکنم با تلاشهای فراوان موفق شدیم دانشگاه آزاد واحد لشت نشا زیباکنار را تاسیس کنیم . این دانشگاه چشم و چراغ مردم لشت نشاست

    وی در ادامه گفت : بیش از ۱۳۰۰تن دانشجو از تمام نقاط کشور دارد در دانشگاه آزاد لشت نشا زیباکنار تحصیل میکنند . در هیچ بخشی از استان گیلان و حتی شاید در کشور هیچ دانشگاهی در بخشی وجود ندارد که مانند لشت نشا دارای ۱۳۰۰تن دانشجو باشد ، شایعه ادغام دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا با دانشگاه آزاد اسلامی شهر رشت باعث تاسف و اندوه است.

    آمدند بخاطر بهانه سیستم سخت افزاری و نرم افزاری میخواهند دانشگاه لشت نشا را تعطیل کنند .
    رنجبر اظهار کرد : با اینکه زمین برای ساخت دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا زیباکنار تهیه شده و تمام مجوزها گرفته شده نمیدانم چرا میخواهند این دانشگاه با رشت ادغام شود . اکنون دانشگاه آزاد لشت نشا در یک ساختمان سه طبقه اجاره ای در حال فعالیت است.

    من دلم برای لشت نشا میسوزد این همه امکانات ۱۳۰۰دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه آزاد لشت نشا هستند .
    دانشگاه آزاد لشت نشا زیباکنار آغازگر یک تحول اقتصادی و فرهنگی در لشت نشا بود و هست و در آینده نیز باید باشد .نخواهیم گذاشت این دانشگاه با دانشگاه آزاد رشت ادغام شود و از حق مسلم مردم لشت نشا دفاع خواهیم کرد . بنده یک هفته به مسئولین وقت خواهم داد در غیر این صورت خود شخصا اقدام خواهم کرد .

    امام جمعه لشت نشا در ادامه اظهاراتش از مسئولین کمیته امداد استان خواست : همت کنند و هر چه سریعتر در مورد ساخت ساختمان اداره کمیته امداد لشت نشا اقدام کنند زمینی در لشت نشا به کمیته امراد اهداء شد حال مسئولین استانی باید اقدام کنند و کلنگ ساخت ساختمان کمیته امداد را بر زمین بزنند در شعا این سازمان نیست که اداره کمیته امداد بخش لشت نشا در یک ساختمان اجاره ای به مردم خدمت رسانی کنند .

    رنجبر سپاه حفاظت هواپیمایی را از برکات نظام و انقلاب دانست و گفت : هواپیمایی کشور یکی از امنترین هواپیمایی در جهان است و این از عنایت پروردگار به ملت ایران است .

    خطیب جمعه لشت نشا ۸دی را روز بصیرت و ولایتمداری مردم گیلان نامید و گفت : مردم گیلان نشان دادند که همیشه در خط مقدم دفاع از ولایت و نظام مقدس اسلامی هستند .

    رنجبر در پایان با تبریک روز و هفته ثبت احوال را به رئیس و کارمندان اداره ثبت احوال لشت نشا تبریک گفت و ثبت احوال را از مهمترین سازمانهای مادر در کشور دانست وی کارت هوشمند ملی را تحولی بزرگ و مهم دانست و از مردم خواست برای دریافت کارت ملی هوشمند به اداره ثبت احوال لشت نشا مراجعه کنند .


    منبع: فارس | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.