شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خلاصه مناظره کواکبیان و شریعتمداری + سند کیهانی برای دروغ دیشب شریعتمداری
    12 دی 1395 - 16:22
    شناسه : 25746
    0

    مناظره کواکبیان شریعتمداری شنبه 11 دی 95 از شبکه سه به صورت زنده پخش شد. به گزارش «بامردم»، برنامه ” متن – حاشیه ” که از شبکه سه سیما پخش میشود و به مسائل سیاسی روز می پردازد، شنبه شب میزبان مناظره کواکبیان شریعتمداری بود. مناظره کواکبیان شریعتمداری + دانلود فیلم کواکبیان مدیر مسئول روزنامه […]

    پ
    پ

    %d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b8%d8%b1%d9%87%d8%b4%d8%b1%db%8c%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%88%da%a9%d9%88%d8%a7%da%a9%d8%a8%db%8c%d8%a7%d9%86

    مناظره کواکبیان شریعتمداری شنبه 11 دی 95 از شبکه سه به صورت زنده پخش شد.

    به گزارش «بامردم»، برنامه ” متن – حاشیه ” که از شبکه سه سیما پخش میشود و به مسائل سیاسی روز می پردازد، شنبه شب میزبان مناظره کواکبیان شریعتمداری بود.

    مناظره کواکبیان شریعتمداری + دانلود فیلم

    کواکبیان مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حسین شریعتمداری نماینده رهبری در روزنامه کیهان است.

    مناظره کواکبیان شریعتمداری برای اولین بار نیست که جنجال برانگیز میشود و در سال های گذشته صدا و سیما بارها میزبان مناظره داغ آنها بوده است.

    هر چند بنا بود که این برنامه با موضوع ” نامه ترامپ برای تحریم ایران ” برگزار شود اما همانطور که پیش بینی میشد بحث به مسائل حاشیه ای و بعضا جناحی نیز کشیده شد.

    حسین شریعتمداری که علمداری منتقدین دولت را بر عهده دارد بیش تر بحث های مرتبط با حقوق های نجومی، صندوق ذخیره فرهنگیان و اشتغال را در صحبت های خود مورد توجه قرار داد.

    کواکبیان نیز که به لطف لیست امید در مجلس حضور یافته است، بیشتر عملکرد نادرست دولت قبل و دروغ ها و انتقادات بی پایه و اساس شریعتمداری را در صحبت های خود مورد انتقاد قرار داد.

    بخش هایی از مناظره کواکبیان شریعتمداری :

    مصطفی کواکبیان:

    من گزارشی از منابع خارجی می‌خواندم که می‌گفت اگر نرخ ارز بالا رفته بخاطر مخالفت‌های مخالفان برجام است.
    چرا شریعتمداری زمانی که برخلاف‌ دولت‌های گذشته، در دولت احمدی‌نژاد بالا رفت و آن را گردن «جمشید بسم‌الله» انداختند چیزی نمی‌گفت؟
    حالا یک کسی حرف بی‌ربطی زد و گفت توان ما در حد آبگوشت بزپاش استف این چه ربطی به کل ماجرا دارد.
    ما اگر با دولت مخالفیم همین را بگوییم؛ چرا آسمان ریسمان می‌بافیم.
    من به شریعتمداری علاقه دارم و می‌گویم اگر می‌خواهد به انقلاب خدمت کند، مدتی دست از این کارها بردارد.
    کل مبلغ حقوق نجومی 50 میلیارد تومان فقط میشود
    آقای شریعتمداری چرا حقوق های نجومی را می بیند ولی #املاک_نجومی_شهرداری را نمی بینند
    یک قلم بابک زنجانی در دوره قبل ١١ هزار میلیارد پول را در دولت قبل برده است و پس نمی دهد
    مه آفرید با امضای احمدی نژاد 3000 میلیارد وأم می گرفت

    شما هرجا کم می‌آورید می‌گویید این افراد اصلاح‌طلب هستند.
    چرا انصاف ندارید؟ بیایید بگویید ما کم آوردیم و انتخابات در پیش رو داریم.
    ایشان حقوق‌های نجومی را می‌بیند اما املاک نجومی را نمی‌بیند.
    اولین نفر من بودم که به این حقوق‌ها در مجلس اعتراض کردم.
    یک رقم بابک زنجانی چندین برابر کل حقوق‌های نجومی است.
    فساد دارد مثل خوره نظام را می خورد و اگر واقعا می‌خواهید ریشه ای مبارزه کنید بیایید دست به دست هم بدهیم.
    آن کسی که گفته فلانی ذخیره انقلاب است اشتباه کرده؛ هیچ کس ذخیره انقلاب نیست.
    اتفاقا گورخواب ها را دوستان ما رسانه‌ای کردند و به آن اعتراض کردند.
    بیایید دست به دست هم بدهیم برای جوانان کار ایجاد کنیم. اما برعکس دارید روز به روز با مطرح کردن بحث‌هایی که جایگاهی نداردف کار را بدتر می‌کنید.
    قای شریعتمداری بیاید یک حزب بزند و ببیند چند نفر هستند؛ آن‌وقت با توجه به جایگاه اجتماعی‌شان حرف بزنند.

    حسین شریعتمداری:

    دلار در زمان احمدی نژاد 3100 تومان بود!

    من قبلا هم به کواکبیان گفتم صدای بلند دلیل نیست. بجای فریاد زدن دلیل بیاورد.

    مه‌آفرید و سه هزار میلیارد را زمانی که شا برای‌شان به‌به و چه چه می کردید چه کسی مطرح کرد؟ شما به او می گفتید کارآفرین است و استیو جابز ایران!
    بحث مقدار مبلغ حقوق‌های نجومی نیست بحث دستبرد زدن به جیب ملت است که این افراد لایق مسئولیت ندارند.
    شما می‌گویید اولین نفری هستید که درباره حقوق‌های نجومی صحبت کردید من تعجب می کنم چون اولین بار کیهان این فیش‌ها را منتشر کرد!!!
    بحث یک نفر نیست. آقای نوبخت بخاطر حقوق‌های نجومی عذرخواهی کرد سپس گفت فلانی ذخیره انقلاب است. آیا این سهوی است و خطا کرده


    سند کیهانی برای دروغ دیشب شریعتمداری

    حسین شریعتمداری مشهور به «سردار قلم اصولگرایان» باز هم به جدول زد! او همواره در عمر سیاسی خود، مجالی برای دفاع به دیگران نداده و عمدتا هر آنکس که در برابرش نشسته، حامی ششدانگش بوده و صرفاً در برخی جزئیات با او همرای نبوده! در واقع او تنها از پس مناظرات و مصاحبه ها و مقالات «یکطرفه» برآمده و چون جوابی بر او نیامده، پس به حق به «سردار قلم» مشهور شده است!

    به گزارش «بامردم» به نقل از سرویس سیاسی «انتخاب»؛ شریعتمداری اما شب گذشته یکی از معدوددفعاتی بود که فردی مقابلش نشست که مخالف تمام قد نگاه و منش تندروانه ی وی بود. مصطفی کواکبیان مدیرمسئول روزنامه مردمسالاری& دبیر کل حزب مردمسالاری و نماینده مجلس در برنامه شب گذشته متن حاشیه در برابر حسین شریعتمداری نشست. گو آنکه کواکبیان، در برابر شریعتمداری خیلی بیشتر می توانست لب به سخن بگشاید و تناقضات ذهنی او را در برابر چشم میلیون ها ایرانی، آشکار سازد، اما به هر شکل، یا نخواست  یا فرصت اندک برنامه تلویزیونی، به او اجازه چنین کاری نداد. شاید اگر تلویزیون اجازه می داد یک چهره مسلط تر و تام عیار رسانه ای اعتدالگرا یا اصلاح طلب در برابر شریعتمداری حاضر شود، شریعتمداری (که بی حوصله تر و کم ظرفیت تر از آنچه بود که تصور می شد) زودتر از موعد برنامه زنده را تعطیل می کرد!
    اما چه شیرین است، وقتی حسین شریعتمداری از «سند» و «مستندات» سخن می گوید! دائم می گفت: اقای کواکبیان مستند سخن بگویید! چنان حرف می زد، گویی او مدیر روزنامه ای نیست که هر روز صدها دروغ نثار منتقدانش می کند و سندی هم اراِئه نمی دهد! «سند» در قاموس کیهانیان، همان چیزیست که که قبلتر در «کیهان» منتشر شده! وقتی منتشر می شود، اسمش می شود «سند»! به همین سادگی! بنابراین، کواکبیان حق ندارد حرفی بزند،چون سندی همرهش نیست! اما جناب شریعتمداری حق دارد هر آنچه می خواهد بگوید! چون از دهان مبارکش خارج شده، پس اسمش سند است!
    بگذارید برسیم به همان بحث «سند»! یکی از دهها بحث دروغی که از زبان مستند جناب شریعتمداری خارج شد، دلار ۳۱۰۰ تومانی در دوران احمدی نژاد بود! وقتی شریعتمداری دلار ۴۰۰۰ تومانی دولت روحانی را تقبیح کرد، کواکبیان دلار ۳۶۰۰ تومانی احمدی نژاد را یادآوری کرد که ظرف چند ماه، از ۱۲۰۰ تومان به این عدد رسیده بود! اما دکتر شریعتمداری به نیابت از دکتر احمدی نژاد، ضمن تکذیب دلار ۳۶۰۰ تومانی در دولت قبل، ادعا کرد که در دولت احمدی نژاد، دلار نهایتا به عدد ۳۱۰۰ رسید نه ۳۶۰۰! و در ادامه از کواکبیان خواست، مثل او مستند سخن کند!
    برای پاسخ به همین تک ادعای «مستند»!! جناب شریعتمداری، به سند بانک مرکزی دوران احمدی نژاد و همچنین خبر روزنامه کیهان در سال ۹۱ در مورد دلار ۳۶۰۰ تومانی اشاره مختصری می کنیم و چون در قاموس کیهانیان، «سند همان چیزیست که در کیهان منتشر می شود»، پس وجدان همواره بیدار جناب شریعتمداری را به مستندات مذکور جلب می کنیم:
    وقتی «سردار قلم» به نفس نفس افتاد/ سند کیهانی برای دروغ دیشب شریعتمداری!
    در این خبر، کیهان در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ با افتخار تمام از از کاهش ٧۵ تومانی قیمت دلار خبر داده که تازه به قیمت ٣۶۴٠ تومان رسیده است! یعنی ۵۴٠ تومان بیشتر از ادعای دروغین شریعتمداری ! و این یعنی یکی از هزاران جعلیات به اصطلاح مستند شریعتمداری که با فراموشی ویژه جنابش، مخلوط شده است!
    وقتی «سردار قلم» به نفس نفس افتاد/ سند کیهانی برای دروغ دیشب شریعتمداری!
    سند بانک مرکزی دوره احمدی نژاد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.