شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دومین هفته اجتماعی در گیلان برگزار می شود
    12 دی 1395 - 23:29
    شناسه : 25762
    0

    مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از برگزاری دومین هفته اجتماعی در این استان خبر داد. به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش روز یکشنبه در جلسه شورای مشورتی سازمان های مردم نهاد گیلان اظهار داشت: این برنامه برای دومین سالی است که به ابتکار اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان انجام می شود. وی […]

    پ
    پ

    یونس رنجکش

    مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از برگزاری دومین هفته اجتماعی در این استان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش روز یکشنبه در جلسه شورای مشورتی سازمان های مردم نهاد گیلان اظهار داشت: این برنامه برای دومین سالی است که به ابتکار اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان انجام می شود.
    وی اضافه کرد: توجه به مباحث اجتماعی و ایجاد حساسیت نسبت به چالش ها و فرصت های اجتماعی از مهمترین انگیزه ها برای نامگذاری این عنوان است.
    به گفته رنجکش، انتخاب عناوین مختلف برای روزها و هفته ها موجب ایجاد کانون توجه در سطح جامعه نسبت به این موضوعات می شود که می توانند نقش مهمی در حساسیت بخشی عمومی داشته باشد.
    وی ادامه داد: یکی از ویژگی های اجرایی این هفته استفاده از ظرفیت تشکل های اجتماعی و بهره مندی از این سرمایه ها در مشارکت برای کاهش آسیب ها و اقدامات پیشگیرانه در حوزه های اجتماعی است.
    رنجکش افزود: از کلیه ادارات و نهادهای سطح استان درخواست شده تا در طول هفته برنامه های در دست اجرای خود را با محوریت موضوعات اجتماعی در سطح شهرستان ها اجرایی کنند.
    مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان یادآور شد: زمان اجرای این هفته بزودی توسط فراخوان اعلام خواهد شد.
    وی تاکید کرد: یکی از مباحث مهم در این هفته توجه به اقتصاد مقاومتی و چگونگی بهره وری صحیح از امکانات موجود در مسیر برنامه ریزی های اجتماعی است.
    وی گفت: در هفته اجتماعی هیچ اعتبار و هزینه ای انجام نخواهد شد بلکه رویکرد برنامه ها و اقدامات در دست اجرا در سطح استان توسط دستگاه های اجرایی با محوریت معرفی و بازشناسی موضوعات اجتماعی و افزایش حساسیت ها برای درک مسئولیت های اجتماعی خواهد شد.
    اولین هفته اجتماعی گیلان، مهرماه سال گذشته برگزار شده بود.


     منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.