چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ساماندهی راه های منتهی به حرم اقا سید جلال الدین اشرف | بنیادهای فرهنگی در آستانه اشرفیه راه اندازی می شود
    13 دی 1395 - 22:33
    شناسه : 25802
    0

    فرماندار آستانه اشرفیه با تأکید براینکه راه اندازی بنیادهای فرهنگی را در دستور کار داریم، گفت: کمیته های کارشناسی در این راستا فعال شده است به گزارش «بامردم»، رحیم حیدری در مورد وضعیت سیاست های فرهنگی در آستانه اشرفیه، اظهار کرد: شهرستان آستانه اشرفیه در فهرست شهرهای مذهبی کشور قرار دارد. وی در ادامه این […]

    پ
    پ

    رحیم-حیدری-فرماندار-آستانه

    فرماندار آستانه اشرفیه با تأکید براینکه راه اندازی بنیادهای فرهنگی را در دستور کار داریم، گفت: کمیته های کارشناسی در این راستا فعال شده است

    به گزارش «بامردم»، رحیم حیدری در مورد وضعیت سیاست های فرهنگی در آستانه اشرفیه، اظهار کرد: شهرستان آستانه اشرفیه در فهرست شهرهای مذهبی کشور قرار دارد.

    وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: وجود مبارک آقا سید جلال الدین اشرف به شهرستان آستانه اشرفیه عطر و بوی علوی بخشیده است.

    فرماندار آستانه اشرفیه با تأکید براینکه برنامه هایی پیرامون ساماندهی راه های منتهی به حرم مطهر را داریم، اضافه کرد: اقدامات در این حوزه به شکل کلی در آینده رسانه ای خواهد شد.

    حیدری با اشاره به فعالیت شورای فرهنگی عمومی آستانه اشرفیه و کیاشهر، تصریح کرد: جلسات شورای فرهنگ عموی در آستانه اشرفیه و کیاشهر به شکل مستقل برگزار می شود.

    حیدری افزود: جلسات شورای فرهنگ عمومی در آستانه اشرفیه در مسیر ارتقاء جایگاه فرهنگی شهرستان برگزار می شود و آثار و پیامدهای خوبی هم برای فرهنگ شهرستان در پی خواهد داشت.

    فرماندار آستانه اشرفیه با تأکید براینکه راه اندازی بنیادهای فرهنگی را در دستور کار داریم، اظهار کرد: کمیته های کارشناسی در این راستا فعال شده است و با توزیع پرسش نامه هایی وضعیت شهرستان را رصد می کنند.


     منبع: کاسپین | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.