دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تخصیص اعتبار ۳۰ میلیاردتومانی برای بهزراعی باغات چای | ۶ میلیون،به ازای هرهکتار کف بر
    14 دی 1395 - 11:24
    شناسه : 25833
    0

    رئیس سازمان چای کشور پرداخت تسهیلات بهزراعی را برای هرس کف‌بُر ۶ میلیون و برای هرس کمربُر ۳ میلیون تومان عنوان کرد به گزارش «بامردم»، محمد ولی روزبهان امروز درگفتگو یی با اشاره به پرداخت تسهیلات بهزراعی به چایکاران گیلان و مازندران اظهار کرد: پرداخت تسهیلات بهزراعی در راستای حمایت از صنعت چای صورت گرفته […]

    پ
    پ

    دکتر محمدولی روزبهان (5)

    رئیس سازمان چای کشور پرداخت تسهیلات بهزراعی را برای هرس کف‌بُر ۶ میلیون و برای هرس کمربُر ۳ میلیون تومان عنوان کرد

    به گزارش «بامردم»، محمد ولی روزبهان امروز درگفتگو یی با اشاره به پرداخت تسهیلات بهزراعی به چایکاران گیلان و مازندران اظهار کرد: پرداخت تسهیلات بهزراعی در راستای حمایت از صنعت چای صورت گرفته است.

    وی با بیان اینکه تسهیلات بهزراعی باغ‌های چای آغاز شده است، تصریح کرد: درخواست‌های چایکاران متقاضی بررسی و وام بهزراعی پرداخت شده است.

    رئیس سازمان چای کشور پرداخت تسهیلات بهزراعی را برای هرس کف‌بُر ۶ میلیون و برای هرس کمربُر ۳ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای بهزراعی باغ‌های چای مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

    وی بهزراعی باغ‌های چای را از اوایل دی ماه عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط تسهیلات بهزراعی از چایکاران می‌خواهیم برای دریافت وام مورد نظر به اداره‌های چای شهرستان‌ها مراجعه کنند.

    روزبهان همچنین از پرداخت بخشی مطالبات چایکاران خبر داد


    منبع: فارس | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.