سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تلویزیون ایران دروغ سیزده را باور کرد!
    14 فروردین 1395 - 12:30
    شناسه : 2623
    0

    اخبار ورزشی صداوسیمای ایران باز هم گول خورد و دروغ اول آوریل رسانه‌ها را به‌عنوان خبری کاملا جدی منتشر کرد! به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از آی اسپورت، صداوسیمای ایران چند سال قبل هم در اتفاقی مشابه، خبر انتقال دیوید بکام به بایرن‌مونیخ را که آن هم یک دروغ اول آوریل بود منتشر […]

    پ
    پ

    635877749229117520

    اخبار ورزشی صداوسیمای ایران باز هم گول خورد و دروغ اول آوریل رسانه‌ها را به‌عنوان خبری کاملا جدی منتشر کرد!

    به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از آی اسپورت، صداوسیمای ایران چند سال قبل هم در اتفاقی مشابه، خبر انتقال دیوید بکام به بایرن‌مونیخ را که آن هم یک دروغ اول آوریل بود منتشر کرد.

    اخبار ورزشی صداوسیمای ایران امسال باز هم گول خورد و دروغ آوریل رسانه‌ها را به‌عنوان خبری کاملا جدی منتشر کرد!

    سایت گل در روز اول آوریل به روال سال‌های گذشته اقدام به انتشار دروغ آوریل کرد و این بار از انتقال 500میلیون یورویی لیونل مسی به رئال مادرید خبر داد. اخبار ورزشی صداوسیما هم بدون نگاه کردن به تقویم، خبر این انتقال را با آب‌وتاب کار کرد تا یک بار دیگر در روز اول آوریل، مصادف با 13فروردین مغلوبِ دروغ13 شود.

    جالب اینکه صداوسیمای ایران چند سال قبل هم در اتفاقی مشابه، خبر انتقال دیوید بکام به بایرن‌مونیخ را که آن هم یک دروغ آوریل بود منتشر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.