×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معصومه نیک‌کار 2 - آغاز ثبت‌نام مسابقات ششمین دوره مناظره دانشجویی در گیلان - ثبت‌نام مسابقات ششمین دوره مناظره دانشجویی در گیلان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان گفت: مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از ۱۸ دی ماه آغاز شده و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

به گزارش «بامردم»، معصومه نیک‌کار، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان، از آغاز ثبت نام ششمین دوره مسابقات استانی مناظره دانشجویان (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با برگزاری طرح ملی مناظرات دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور با هدف زمینه‌سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و همچنین رشد و شکوفایی فرهنگ گفت و گو و زمینه‌سازی در جهت یادگیری اصیل، عمیق و پایدار، سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان فرآیند برگزاری ششمین مرحله استانی این مسابقات دانشجویی را در استان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه مسابقات مناظره دانشجویی برای دومین سال پیاپی است که در گیلان برگزار می شود، افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از امروز، ۱۸ دی آغاز شده و تا ۲۲ بهمن سالجاری ادامه دارد که علاقه‌مندان برای شرکت و آشنایی با نحوه مسابقه می‌توانند از طریق دفاتر فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر استان یا به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان واقع در رشت، تقاطع غیر همسطح نیایش، ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

رئیس دفتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان ادامه داد: این دوره از مسابقات نیز همانند دوره قبل در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود و بر اساس تقویم کمیته اجرایی مرحله استانی ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی، در اسفند ماه امسال در گیلان برگزار می شود.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات مناظره دانشجویی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات می توانند به وبسایت http://isdc.ir/ و یا کانال اطلاع رسانی @debate95 مراجعه کنند و یا با شماره های ۳۳۳۶۲۲۷۳ – ۳۳۳۶۲۴۶۱ – ۳۳۳۶۲۴۶۲ تماس حاصل نمایند.

نیک کار ادامه داد: در این دوره از مسابقات علاوه بر صدور گواهینامه برای کلیه تیم های شرکت کننده، به سه تیم برتر استانی که به مرحله منطقه ای راه می یابند جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، در پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی نشان خواجه نصیر، تیم «ره پویان نوین» از گیلان به مرحله منطقه ای که در استان زنجان برگزار شد، راه یافت.


 منبع: ایسنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.