شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دومین پاتوق انیمیشن لاهیجان برگزار می شود + پوستر
    19 دی 1395 - 13:07
    شناسه : 26906
    0

    «دومین جلسه پاتوق انیمیشن لاهیجان » اختصاص به نمایش انیمیشن های برگزیده کیانوش عابدی از انیمیشن سازان مطرح کشور دارد. به گزارش «بامردم»، ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان ضمن اعلام این خبر افزود: این جلسه قرار است روز دوشنبه 20 دی راس ساعت شانزده و سی دقیقه باحضور استاد محمد رضاعابدی از انیمیشن […]

    پ
    پ

    «دومین جلسه پاتوق انیمیشن لاهیجان » اختصاص به نمایش انیمیشن های برگزیده کیانوش عابدی از انیمیشن سازان مطرح کشور دارد.

    به گزارش «بامردم»، ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان ضمن اعلام این خبر افزود: این جلسه قرار است روز دوشنبه 20 دی راس ساعت شانزده و سی دقیقه باحضور استاد محمد رضاعابدی از انیمیشن سازان برجسته و باسابقه کشور و مسئول پاتوق انیمیشن لاهیجان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شود که حضور کلیه علاقمندان به انیمیشن در این جلسه آزاد می باشد.

    به گفته عادلی ازدیگر برنامه های این پاتوق می توان به ارائه مبحثی از محمدرضا عابدی درباره ( انیمیشن های ماندگار ) اشاره کرد .

     عادلی سپس افزود : کیانوش عابدی فرزند محمدرضا عابدی فعالیت سینمایی خود را با سمت کارگردان انیمیشن از سال 1378 آغاز نمودند و تاکنون با ساخت بیش از 12 سریال و 9 فیلم کوتاه ادامه داده اند. از جمله آثار این انیمیشن ساز خوش فکر می توان به : نوازنده-زمینی- بی بازگشت-زرد مشکی-خانواده من- دوستان جنگل-برفک-بابک و نقاشیهایش-صبح بخیر آقای- جنگل ما-رقص شیطان… اشاره کرد.

    قابل ذکر است که پاتوق انیمیشن لاهیجان به همت انجمن سینمای جوانان ایران –دفتر لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان بصورت ماهانه یک جلسه با اطلاع رسانی قبلی برگزار می شود.

    photo 2017 01 08 12 44 59 - دومین پاتوق انیمیشن لاهیجان برگزار می شود + پوستر - اخبار لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.