×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سید حسین نقوی‌ حسینی - اصولگرایان به دنبال دومرحله‌ای کردن انتخابات نیستند | اصولگرایان در‌‌ همان مرحله اول پیروز انتخابات خواهند شد! - ;hkndnhd hw

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: بحث دو مرحله‌ای شدن انتخابات و چند کاندیدایی در جریان اصولگرا کاملا منتفی است، در واقع اگر اصولگرایان با یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات شوند در‌‌ همان مرحله اول پیروز خواهند شد.

به گزارش «بامردم»، سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به تعدد کاندیداهای احتمالی اصولگرایان در انتخابات۹۶ گفت: استراتژی اصولگرایان برای انتخابات ۹۶ چند نامزدی بودن نیست و همه اصولگرایان معتقدند باید با یک نامزد وارد عرصه انتخابات شد، روند همکاری و فعالیت گروه‌های اصولگرا نیز همین را نشان می‌دهد که اصولگرایان بنا دارند همه با هم متحد شوند و یک کاندیدا ارائه دهند.
وی اظهار داشت: بحث دو مرحله‌ای شدن انتخابات و چندکاندیدایی در جریان اصولگرا کاملا منتفی است، در واقع اگر اصولگرایان با یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات شوند در‌‌ همان مرحله اول پیروز انتخابات خواهند شد، تعدد کاندیدا درجریان اصولگرا منافاتی با اینکه اصولگرایان به یک کاندیدا واحد برسند ندارد.
نقوی‌ حسینی در مورد احتمال سهم خواهی جریان‌ها و گروههای اصولگرا در روزهای آخر منتهی به انتخابات و خدشه دار شدن وحدت، گفت: انشاالله این دفعه اصولگرایان برخلاف دفعه‌های قبل متحد شوند، البته که کار سیاسی هیچ تضمینی ندارد و ممکن است که این اتفاق هم نیفتد ولی تلاش ما این است که سهم خواهی انجام نشود.
وی با بیان اینکه سهم خواهی گروه‌ها را بعید می‌دانم بیان کرد: بنای اصولگرایان رسیدن به کاندیدای واحد است، البته که گوناگونی کاندیدا‌ها در همه گروههای اصولگرا وجود دارد.
این نماینده اصولگرا مجلس در مورد اینکه اکاندیدای واحد می‌توانند مورد وفاق همه گروههای اصولگرا از پایداری‌ها تا گروههای موسوم به معتدلین اصولگرا قرار گیرد، گفت: معنای ائتلاف این است که همه گروههای یک جریان سیاسی باهم به وحدت برسند، کما اینکه دیدیدم در انتخابات سال ۹۲ عارف به نفع روحانی کنار می‌رود یعنی ائتلاف دو گروه متفاوت صورت می‌گیرد آنهم وقتی این دو چهره اختلاف نظر ۱۸۰ درجه‌ای دارند.
وی گفت: بنای گروههای اصولگرا این است که باهم ائتلاف کنند و یک نفر را معرفی کنند، البته برنامه ریزی فعلی آن برای آینده نیز همین را نشان می‌دهد.


منبع: خبرآنلاین| انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.