پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه یابی دو فیلم از لاهیجان به جشنواره زنده رود اصفهان
    25 دی 1395 - 7:16
    شناسه : 28155
    0

    فیلمهای مستند چایساز و پرواز از تولیدات انجمن سینمای جوانان لاهیجان به اولین دوره جشنواره فیلمهای مستند زنده رود راه پیدا کرد. به گزارش «بامردم»، فیلم مستند چایساز به کارگردانی نواب محمودی به معضلات صنعت چای می پردازد. نواب محمودی علاوه بر کارگردانی تصویربرداری و تدوین این مستند را بر عهده داشته است.در ساخت این […]

    پ
    پ

    نواب محمودی - راه یابی دو فیلم از لاهیجان به جشنواره زنده رود اصفهان - آرمان حقگو

    فیلمهای مستند چایساز و پرواز از تولیدات انجمن سینمای جوانان لاهیجان به اولین دوره جشنواره فیلمهای مستند زنده رود راه پیدا کرد.

    به گزارش «بامردم»، فیلم مستند چایساز به کارگردانی نواب محمودی به معضلات صنعت چای می پردازد. نواب محمودی علاوه بر کارگردانی تصویربرداری و تدوین این مستند را بر عهده داشته است.در ساخت این مستند آرمان حقگو، مهدی شایان و جاوید خوشدل همکاری داشته اند.

    پرواز دیگر مستند راه یافته به بخش مسابقه را سجاد ابطحی کارگردانی کرده است. پرواز روایتگر زندگی یک ورزشکار معلول است. نواب محمودی به عنوان تدوینگر و اصغر عباسی به عنوان تصویربردار در این مستند حضور داشته اند.

    جشنواره مستند زنده رود ۲۷تا۳۰دیماه در اصفهان برگزار می شود و پذیرای حدود چهل فیلم مستند است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.