پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ادامه دخالت ها در شرق گیلان برای گزینه های ناهمسو با دولت | لیست احتمالی اصلاح طلبان رشت برای انتخابات شورا
    25 دی 1395 - 13:49
    شناسه : 28173
    0

    شنیده ها حاکی از آن است یکی از نمایندگان شرق گیلان طی رایزنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور قصد دارد تا رئیس فعلی هلال احمر یک شهر حوزه انتخابیه خود را بعنوان رئیس هلال احمر یک شهر بزرگتر انتخاب نماید! به گزارش «بامردم»، آخرین شنیده های استان گیلان را در بامردم بخوانید. ادامه دخالت […]

    پ
    پ

    ها1 - ادامه دخالت ها در شرق گیلان برای گزینه های ناهمسو با دولت | لیست احتمالی اصلاح طلبان رشت برای انتخابات شورا - آخرین شنیده ها

    شنیده ها حاکی از آن است یکی از نمایندگان شرق گیلان طی رایزنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور قصد دارد تا رئیس فعلی هلال احمر یک شهر حوزه انتخابیه خود را بعنوان رئیس هلال احمر یک شهر بزرگتر انتخاب نماید!

    به گزارش «بامردم»، آخرین شنیده های استان گیلان را در بامردم بخوانید.

    ادامه دخالت ها در شرق گیلان برای گزینه های ناهمسو با دولت

    شنیده ها حاکی از آن است یکی از نمایندگان شرق گیلان طی رایزنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور قصد دارد تا رئیس فعلی هلال احمر یک شهر حوزه انتخابیه خود را بعنوان رئیس هلال احمر یک شهر بزرگتر انتخاب نماید!
    رئیس فعلی هلال احمر این شهر در دولت قبل نیز مشاور فرماندار درامور بانوان درشهرستان املش بود که با سرکارآمدن فرماندار جدید ازسمت خود برکنار گردید و شنیده می شود فرماندار خواستار عزل وی از ریاست هلال احمر املش نیز بوده است.
    گفتنی است ریس فعلی هلال احمر املش از حامیان سرسخت دولت های نهم و دهم و مسئول ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در املش بود .
    وی در اواخر مجلس هفتم بعنوان رئیس هلال احمر منصوب شد و با درخواست های نماینده به فرماندار وقت بعنوان مشاور فرماندار درامور بانوان منصوب گردید.
    گفته می شود وی بارها در جلسات بانوان و محفل های اصولگرایان شدیدترین انتقادات را به دولت تدبیر و امید روا داشته است. به نظر می رسد تلاش ها برای ارتقای مقام وی آزمونی جدی برای سرپرست غیر بومی جمعیت هلال احمر استان گیلان است که گفته می شود از نیروهای جدی حامی دولت در هلال احمر محسوب می گردد.

    همچنین از رودسر خبر می رسد در دانشگاههای آزاد ،پیام نور و علمی و کاربردی شهرستان رودسر با تلاش نماینده شهر به ترتیب دکتر خارا ،اسماعیل زاده و مهدی ابوطالبی به عنوان گزینه های مطرح جهت ریاست دانشگاه معرفی شده اند که این امر تعجب حامیان دولت را در برداشته است. به نظر بلاتکیفی وضعیت فرمانداری که مدتی است شنیده هایی از تغییر و تحولات در آن مطرح می شود موجب شده که دخالت ها برای تغییر سکانداران فرهنگی و اجتماعی برای انتخابات آینده بیشتر شود.

    لیست احتمالی اصلاح طلبان رشت برای انتخابات شورا

    ظاهرا اصلاح طلبان گیلان قصد دارند با یک لیست پرو پیمان درپنجمین دوره انتخابات شوراها شرکت کنند و شنیده می شود بسیاری از لیدرهای اصلاح طلبان در استان گیلان به عنوان کاندیدا در این انتخابات شرکت خواهند کرد.
    بر این اساس شنیده می شود لیست اصلاح طلبان رشت متشکل از احمد رمضانپور، محسن باقری، عبدالرضا بی آزار، محمد زالفی، عبدالغفار یوسفی، هرمز ربانی، اسماعیل حاجی پور، رضا رسولی، غلامرضا مقدسی و خانم ها مدارایی و حساسخواه خواهد بود. البته ممکن است بعضی از این نفرات با انصراف راه را برای حضور جوانترها در انتخابات آتی باز کنند.

    آقای لاکچری به دنبال خرید سپیدرود
    موضوع خرید باشگاه سپیدرود توسط مالکین هتل کادوس دیگر از مرز شنیده رد شده و تقریبا بسیاری نسبت به آن مطلع هستند. در صفحات شخصی اینستاگرامی سرمربی باشگاه و مالک جوان این هتل نیز اخبار آن رسانه ای شده است. گفتنی است مالک جوان هتل کادوس که در عکس پروفایل صفحه اینستاگرام خود با دو خودروی لوکس خودنمایی می کند  خود را به عنوان یک لاکچری می شناسد و معرفی کرده است. پیش از این ها ویدئو کلیپ یک خواننده زیرزمینی با حضور وی در هتل کادوس جنجال های زیادی را ایجاد کرده بود.

    مایلی کهن علیه سوسک و مارمولک منتسب به افراد خاص
    در طول هفته های گذشته محمد مایلی کهن سرمربی ملوان در کنفرانس های مطبوعاتی خود به شدت علیه بعضی لیدرهای منتسب به باشگاه موضع می گیرد و از آن ها به عنوان سوسک و مارمولک یاد می کند. گفته می شود منظور اصلی مایلی کهن فردی به نام م. مارمولک است که از جمله افراد پرونده دار در دستگاه قضایی است. شنیده می شود وی به عنوان یکی از نوچه های یک شخصیت شاخص سیاسی شناخته می شود و مایلی کهن در اصل وی را مسئول اصلی فحاشی های ورزشگاه انزلی می داند.


     منبع: گیل خبر | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.