پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تقدیر استاندار از مدیر کل میراث فرهنگی گیلان
    25 دی 1395 - 21:07
    شناسه : 28261
    0

    استاندار گیلان از مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان تقدیر کرد.  به گزارش «بامردم»، ، دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان از رضا علیزاده به منظور اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه پایدار، ایجاد اشتغال ، بهبود و ارتقای سطح زندگی روستایی و حفظ و نگهداری و اداره ی بهتر اکوسیستم های روستایی […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان از مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان تقدیر کرد.

     به گزارش «بامردم»، ، دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان از رضا علیزاده به منظور اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه پایدار، ایجاد اشتغال ، بهبود و ارتقای سطح زندگی روستایی و حفظ و نگهداری و اداره ی بهتر اکوسیستم های روستایی تقدیر کرد.

    در متن تقدیر نامه آمده است:

    توجه به امور توسعه ای روستاها به عنوان زیربنای توسعه جامعه منجر به تولید ثروت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها می شود و امروزه با تلاش و پشتکار دست اندرکاران این بخش می توان به توانمند سازی هر چه بیشتر روستاها امیدوار بود.

    بدین وسیله از اقدامات ارزشمندتان جهت توسعه پایدار، ایجاد اشتغال ، بهبود و ارتقای سطح زندگی روستایی و حفظ و نگهداری و اداره ی بهتر اکوسیستم های روستایی قدردانی می نمایم.

    امید است با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاستهای دولت تدبیر و امید همواره موفق و موید باشید.

    تقدیر استاندار از مدیر کل میراث فرهنگی گیلان - تقدیر استاندار از مدیر کل میراث فرهنگی گیلان - اخبار گیلان

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.