شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای استاندار؛ نارضایتی از وعده های پوشالی شهرداری رودسر به تریبون نمازجمعه رسیده است
    15 فروردین 1395 - 18:52
    شناسه : 2850
    0

    آقای استاندار این بار با قداست قلم با نارضایتی مردم، مسئولین و پدر معنوی شهرمان به شما پناه آورده ایم و از جنابعالی می خواهیم مشکلات مدیریت شهری رودسر را در دستور کار قرار دهید تا مردم بیشتر از این لطمه نبینند به گزارش خبرگزاری با مردم  به نقل از کاسپین، تقریبا ۳ سال از […]

    پ
    پ

    424-250x172

    آقای استاندار این بار با قداست قلم با نارضایتی مردم، مسئولین و پدر معنوی شهرمان به شما پناه آورده ایم و از جنابعالی می خواهیم مشکلات مدیریت شهری رودسر را در دستور کار قرار دهید تا مردم بیشتر از این لطمه نبینند

    به گزارش خبرگزاری با مردم  به نقل از کاسپین، تقریبا ۳ سال از عمر شورای چهارم شهر رودسر می گذرد که در این مدت شاهد پیچیدگی های زیادی در عرصه پرپیچ و خم مدیریت شهری بودیم .

    در طی این ۳ سال زمان هایی بود که نارضایتی مردم بود اما مسئولین محترم راضی بودند و آن هم از این حیث که شهرداری رودسر تبدیل شده بود به اداره داری و کمتر به امور شهری رسیدگی می کرد.

    زمانی رسید که پروژه های مختلف در سطح شهر مطرح شد از پارکینگ طبقاتی و استخرشنا و پارک بزرگ شادی و پروژه ی ۳۵ متری ، پروژه ی بازار ماهی فروشان ، تجمیع کارگاههای مزاحم و نیمه مزاحم  که هیچ کدام عملی نشد.

    پروژه های دیگری همانند آسفالت و موزاییک کاری و ایجاد المان های آب نما در میدان شهرداری که نمی دانم توجیهش چیست!!! اما بهرحال انجام شد و جالب تر از همه آنکه آنقدر برای اجرای پروژه های ذاتی شهرداری بوق و کرنا کردند که غالب مردم فکر می کردند واقعا شق القمر شده است و شاید اسمش را بشود گذاشت بزرگ نمایی ، اغراق ، خودبرتربینی!

    آقای استاندار! پروژه های شهرداری رودسر را بررسی نمایید که شهرداری بجز چند برنامه ی جنگ شادی که بقول گفتنی به نام کار فرهنگی از آن یاد می شود بعد برای بودجه تقسیم بندی شده ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هزینه ای نمی شود و در استان گیلان نام رودسر ضعیف ترین قلمداد می شود نمی دانم چه باید گفت!!

     آسفالت و موزاییک کاری هم که کار معمول یک شهردار است بغیر از این دیگر کاری شده است ؟؟ آن را هم که مهندسین با کارشناسی بررسی نموده اند و برای کنترل و کیفیت آن حرف برای گفتن دارند !

    ایجاد المان های شهری بدون طرح توجیهی و نامگذاری چند خیابان به نام افراد بزرگ شهرستان از کارهای دیگر شهرداری است .

    آقای استاندار مگر بارها جنابعالی نفرموده اید برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن می کنید ؟! مگر بارها به مدیران اجرایی و شهری دستور نداده اید در این زمینه همکاری و خدمت ویژه ای انجام دهید.

    ما فرش قرمز و خدمت که ندیده ایم هیچ …. بلکه سرمایه گذار بومی و غیربومی ما به علت مسائل مختلف که آقایان می دانند دوپای دیگر قرض گرفتند و رفته اند!! حال چه بگوییم ؟؟!

    آقای استاندار ارجمند ؛ بعنوان یک شهروند دلسوز می خواهم حرفم را جدی بگیرید و نیم نگاهی به این شهر خاموش و مسکوت بیاندازید چرا که مردم و مسئولین هر دو در نارضایتی کامل بسر می برند.

    در این میان باید حق را هم گفت که در بین اعضای محترم شورای شهر، آقایانی هستند که مستقیما پیگیر تخلفات و مشکلات واقعی در شهرداری هستند و بارها و بارها به مراجع ذی صلاح نیز نامه زده اند و مراجعه حضوری داشته اند اما امان از ارتباطات خوب دوستان که پاسخی دریافت نکردند…

    آقای دکتر نجفی استاندار فرهیخته گیلان، می دانید رودسر چه مدت رنگ پروژه ای را به خود ندیده است و شاید راه آبادانی را گم کرده است ؟!

    کدام منطقه را نام ببریم که نشان و نشانه نارضایتی مردم باشد و مردم بی گناه رودسر را درگیر نصب بنرها و بزرگ نمایی ها کرده اند و رضایت ظاهری را بر رضایت قلبی ترجیح داده اند  زیرا فکر می کنند اگر حرفی بزنند و ابراز نارضایتی کنند چرا که حق است …. دیگر از تخفیفات و عوارض شهرداری و پروانه های ساخت و ساز که الا ماشاءالله دارد که خود حدیث مفصل است برخوردار نمی شود و یا شاید در جایگاههای مختلف و در مناصب مختلف که باید از مزایای شهرداری برخوردار باشند نمی شوند.

    آقای استاندار، دکتر نجفی عزیز؛ آیا به یاد دارید در روزافتتاح پروژه باند پروازی چه تعاریف و بذل و ثناگویی درباره شهرداری رودسر شد ؟! حال خواهش میکنم تحقیق بفرمایید اوضاع آن سرمایه گذار با ۷ میلیارد سرمایه گذاری چگونه می گذرد؟!

    آیا به یاد دارید جنابعالی را برای افتتاح یک خیابان دعوت کردندکه اکثر حضار شرمسار از علت دعوت شدند اما جنابعالی به حرمت فرماندار شهرستان رودسر تشریف آوردید و از برنامه ی کوچک شهرداری یک برنامه بسیار بسیار وزین ساختید! یادتان هست دوستان شهرداری قول سرمایه گذاری های هنگفت دادند ؟؟؟آن روز همگان در این اندیشه بودند که گوییا کمربندی افتتاح شده است ! اما چه بگویم که باز تکرار مکررات است و فایده ای ندارد ….

    آرامستان رودسر که دغدغه اکثر مردم فهیم و اصیل رودسر است اما توجهی به آن نمی شود و در حد حرف باقی مانده است واقعا چه باید کرد ؟! به چه کسی باید مراجعه کرد ؟!

    استاندار مکتبی ؛ نارضایتی در مردم و مسئولین اگر کم است و دیده نمی شود پدر معنوی شهرستان که دیگر کسی است که لباس عدل و حقیقت به تن دارد ایشان که دیگر کم نیستند.

    آنقدر انتقادات شدت یافته که ایشان نیز تحمل نارضایتی مردم را نداشته و آن را در تریبون نمازجمعه اعلام و به شورای و شهرداری محترم اخطار دادند.

    بارها به فرماندار محترم هم مراجعه شده است اما ایشان هم با نارضایتی از عدم اجرای درست پروژه ها و عدم حضور مدیریت شهری برای رفع مشکلات مردمی صحبت به میان آورده اند و از شورای شهر خواستند که به شدت پیگیر این مسائل باشند ، چرا که مردم نباید لطمه ببینند اما شورای شهر رودسر است  و هزاران هزار مسائل مختلف و هزاران نظر گوناگون گاه موافق و گاه مخالف ؛ حال چرا و به چه علت نمی دانیم ….

    آقای استاندار این بار با قداست قلم با نارضایتی مردم و مسئولین و پدر معنوی شهرمان به شما پناه آورده ایم و از جنابعالی می خواهیم مسئله مشکلات مدیریت شهری رودسر را در دستور کار قرار دهید تا مردم بیشتر از این لطمه نبینند و جور مسئولین ناکارآمد و بی تعهد را نکشند.

    نمی دانم مردم چه باید بخواهند ! اصلا آن ها هم دیگر نمی دانند که چه بخواهند!! چه چیزی باید حقشان باشد و چه چیزی نباشد!

    مردم از شهرداری تفریحگاه نخواهند ! آرامستان نخواهند ! تغییر در سیستم شهری نخواهند ! سرمایه گذار نخواهند ! عملی شدن وعده های دوستان را طلب نکنند ؛ دیگر چه بخواهند ؟؟؟

    جنابعالی که مدیر ارشد استانی هستید بفرماید مردم چه بخواهند ؛ حق مردم شهر رودسر چیست ؟؟؟ خاموشی ؟! سکوت ؟! عدم تغییر ؟! عدم حضور آقای شهردار در شهرداری و نارضایتی ارباب رجوع ؟!

    استاندار ارزشی جنابعالی می دانید شورای محترم شهر نمایندگان مردم هستند اما چه اندازه به نظرات مردمی رسیدگی کرده اند الله اعلم …

    بازرسین محترم استانی چه اندازه به تخلفات شهرداری رسیدگی کرده است نمی دانیم …

    آقای استاندار اگر دردمان یکی بودی چه بودی ….

    مردم رودسر جنابعالی را به اقدام عاجل می طلبند و منتظر پیگیری های شما هستند تا در خبرهای بعدی مشتاقانه آن را انعکاس دهیم .

    کاسپین

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.