چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41432 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهیابی دانش آموز لاهیجانی به بخش مسابقه جشنواره تئاتر فجر
    27 دی 1395 - 8:41
    شناسه : 28531
    0

      ترنم لون آمیز دانش آموز هنرمند پایه ششم مدرسه سبز سما لاهیجان با ایفای نقش کلیدی در تئاتر «از بس که جان ندارد» به کارگردانی امیر امینی موفق به شرکت در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر تهران شد. به گزارش «بامردم»،  لازم به ذکر است که نامبرده در شهریور ماه سال […]

    پ
    پ

     1483878779 1 - راهیابی دانش آموز لاهیجانی به بخش مسابقه جشنواره تئاتر فجر - slh ghid[hk

    ترنم لون آمیز دانش آموز هنرمند پایه ششم مدرسه سبز سما لاهیجان با ایفای نقش کلیدی در تئاتر «از بس که جان ندارد» به کارگردانی امیر امینی موفق به شرکت در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر تهران شد.

    به گزارش «بامردم»،  لازم به ذکر است که نامبرده در شهریور ماه سال جاری نیز موفق به دریافت جایزه ویژه بازیگری از هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی کشور که در لاهیجان برکزار گردید، شده بود.

    نمایش «از بس که جان ندارد»‌ کاری از گروه خورتاب لاهیجان و به کارگردانی امیر امینی بوده که با نگاهی به محیط زیست و حفاظت از کره زمین ارائه شد و به بخش مرور اجراهای محیطی سی و پنجمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر راه پیدا کرد. خاطرنشان می شود که ترنم لون آمیز نقش کره زمین را در این تئاتر ایفا کرده است.

    جواد نجار تمیزکار

    جواد نجار تمیزکار معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به خانم لون آمیز اظهار خاطرنشان نمود با توجه به توانمندی هایی که در سطح دانش آموزان و دانشجویان این مرکز سراغ دارم، امیدوارم همیشه پرچم پرافتخار سما توسط فرزندان مان در سطح کشور به اهتزاز در آید.

    تمیزکار همچنین از آمادگی سما برای حمایت از تمام دانش آموزان و دانشجویانی که در زمینه های مختلف هنری، علمی، ورزشی و … حرفی برای گفتن دارند سخن گفت و اظهار داشت: موفقیت دانش آموزان سما در عرصه های کشوری در رشته های مختلف مسوولیت ما را در تربیت و شکوفایی بیشتر استعدادهای فرزندان مان سنگین تر می کند و باید با تمام توان مان از آنان حمایت و پشتیبانی نموده تا جامعه از توانایی و خلاقیت این عزیزان بهره مند گردد.

    تمیزکار همچنین با برشمردن موفقیت های چشمگیر دانش آموزان این مرکز آموزشی فرهنگی در سطح کشور به راهیابی دانش آموزان دبیرستان دوره اول دختران سما لاهیجان در جشنواره زیست فناوری کشور، قبولی بالای دانش آموزان دبیرستان دوره دوم دختران سما لاهیجان در دانشگاه های معتبر کشوری در رشته های پزشکی و اخیرا نیز راهیابی ترنم لون آمیز به جشنواره تئاتر فجر، سما را مرکزی دانست که فعالیت های آن برجسته بوده و تمام امتیازات یک مرکز آموزشی فرهنگی ویژه را داراست و خواستار تلاش بیشتر کارکنان و اساتید این مجموعه در جهت خدمت به آموزش و فرهنگ شد.

    رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در پایان خاطرنشان نمود با توجه به نیاز شهرستان لاهیجان به رشته بازیگری و بارور نمودن استعداد های نهفته هنری علاقه مندان به رشته تئاتر اقدام به    راه اندازی رشته تئاتر و بازیگری در این مرکز آموزشی نموده و از بهترین اساتید تئاتر کشور برای تدریس دعوت به عمل آورده ایم تا راه برای پیشرفت روزافزون علاقه مندان به رشته های هنری باز باشد. وی یادآور شد دانشجویان علاقه مند به این رشته می توانند جهت ثبت نام به سما لاهیجان مراجعه نمایند.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “راهیابی دانش آموز لاهیجانی به بخش مسابقه جشنواره تئاتر فجر”
    1. ترنم لون امیز همکلاسی من هستند و تئاتر هایی که در مدرسه اجرا میکنند واقا عالیسسسست

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.