×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ابراهیم مهربان - به مانند همیشه به قطع درختان انتقاد دارم | درخواست ارجاع پرونده قطع درختان به جلسه شورای شهر - ابراهیم مهربان

سخنگوی شورای شهر لاهیجان در ارتباط با قطع درختان اظهار کرد: از قطع درختان در سطح شهر به بهانه بیماری از طریق شبکه های اجتماعی مطلع شدم و به مانند تمامی دفعات به قطع اشجار انتقاد دارم و بر این باورم بریدن درختان به بهانه بیماری در صورت واقعیت نیز امری غیر ثواب و غیر انسانی است.

به گزارش «بامردم»، ابراهیم مهربان عضو شورای شهر لاهیجان در پنجاهمین جلسه شورای شهرلاهیجان با قدردانی از ریاست شورا و شهردار لاهیجان به جهت برنامه ریزی و بازدید از کارخانه و دفتر مرکزى متقاضیان در امر سرمایه گذارى، توانمندی این پیمانکاران را بویژه در بحث استفاده از فن آوری های نوین بسیار قابل توجه عنوان و اظهار امیدواری نمودند با توجه به پیگیری و تلاش شهردار لاهیجان ، پروژه های بسیار خوبی در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از آسفالت فینیشری معابر سطح شهر افزود: هرچند اولویت آسفالت با کوچه های خاکی می باشد ولی نباید کوچه و خیابان های محلات قدیمى وحاشیه شهر که وضعیت خوبی ندارند و از معابر پرتردد هستند را فراموش کرد.

ابراهیم مهربان با اشاره به اعتراض برخی شهروندان در خصوص سرد بودن محل انتظار مسافران پایانه مسافربری خواستار بررسی این امر توسط شهرداری شد.

وی با اشاره به مراسم تشییع میلیونی آیت ا… هاشمی رفسنجانی و به جهت تقدیر از تلاش ها و خدمات ایشان، خواستار نامگذاری مجموعه ورزشی شهرداری واقع در جنب ایستگاه آتش نشانی با عنوان این شخصیت ارزشمند شد.

ابراهیم مهربان در ارتباط با قطع درختان نیز اظهار کرد: از قطع درختان در سطح شهر به بهانه بیماری از طریق شبکه های اجتماعی مطلع شدم و به مانند تمامی دفعات به قطع اشجار انتقاد دارم و بر این باورم بریدن درختان به بهانه بیماری در صورت واقعیت نیز امری غیر ثواب و غیر انسانی است و از شهردار و ریاست شورا تقاضا دارم که امری چنین مهم قبل از اجرا می بایست در جلسه شورا مطرح و مورد تصویب قرار گیرد و حضور یک عضو شورا در کمیسیون مرتبط با قطع اشجار به هیچ وجه متناسب با موضوع به این مهمی نمی باشد.

وی افزود: درخواست مشخص اینجانب ارجاع پرونده های قطع درختان قبل از هر عملی به جلسه شورای شهر می باشد.


 منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.