×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

جواد تمیزکار رادیو جوان - توانستیم زیرساخت های خوبی را در لاهیجان آماده کنیم | مدیریت شهری تصمیم انجام کارهای سطحی را ندارد - اخبار لاهیجان

نائب رئیس شورای شهر لاهیجان خاطرنشان کرد: اعضای شورا و مدیریت شهری در این دوره، تصمیم انجام کار های سطحی را ندارند و تمامی امور و اقدامات زیر بنایی بوده و این کارهای زیر بنایی به خصوص در حوزه سرمایه گذاری انجام شده است.

اختصاصی «بامردم»، جواد نجار تمیزکار در در برنامه رادیوئی موج جوونی (+گزارش تصویری) که به صورت زنده از سالن همایش شهرداری لاهیجان به روی آنتن رادیو جوان رفت، اظهار کرد: ماه های پایانی چهارمین دوره شورای شهر را سپری می کنیم، و کار ها، امورات و جمع بندی های انجام شده در حال منتهی شدن به پروژه های عمرانی بزرگی در شهرستان می باشد.

وی افزود: برایمان بسیار ارزشمند است که در پایان بتوانیم عملکرد، خدمات و نتایج  خوبی که با همکاری خود مردم و شهروندان به دست می آید را برای مردم عزیز شهرستان برجای بگذاریم.

نائب ریس شورای شهر لاهیجان در پاسخ به سوال مجری این برنامه مبنی بر میزان تعامل شورای شهر و شهرداری لاهیجان، اظهار کرد: به لطف خدا تعاملمان بسیار عالی است، در طول این دو سال این تعامل باعث شده تا بتوانیم زیر ساخت های خوبی را در شهرستان آماده کنیم.

تمیزکار خاطرنشان کرد: اعضای شورا و مدیریت شهری در این دوره، تصمیم انجام کار های سطحی را ندارند و تمامی امور و اقدامات زیر بنایی بوده و این کارهای زیر بنایی به خصوص در حوزه سرمایه گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، ادامه داد: اگر در حوزه سرمایه گذاری نتوانیم به خوبی قدم برداریم، در واقع یعنی موفقیتمان کامل نبوده است و  موفق نخواهیم بود.

عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به تعامل بسیار خوب بین مدیریت شهری و سرمایه گذاران در شهرستان، یادآور شد:  مجددا خاطرنشان می کنم دست سرمایه گذاران داخلی و خارجی و کسانی که بتوانند در چهار چوب قوانین نظام جمهوری اسلامی در شهرستان سرمایه گذاری کند، به گرمی می فشاریم و از آن ها استقبال می کنیم چرا که بر این باوریم سرمایه گذاری این عزیزان باعث رشد، توسعه، اشتغالزایی، رونق اقتصادی و … می شود.

تمیزکار در ادامه در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر نحوه استقبال از گردشگران و تدارک ویژه برنامه های نوروزی و …، با اشاره به برخی از فعالیت های انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان لاهیجان، تصریح کرد: دو سال است که در ایام نوروز ویژه برنامه نوروزی با حضور هنرمندان مطرح کشور و استان در حاشیه استخر برگزار می کنیم و مهمانان و شهروندان شهرستان نیز از این برنامه ها استقبال کرده اند و هدف ما نیز ثبت خاطرات و لحضاتی خوب در این شهرستان برای عزیزان است.

نائب رئیس شورای شهر لاهیجان در پایان این بخش از برنامه زنده رادیوئی موج جوونی اظهار داشت: از دیگر اقدامات فرهنگی هنری انجام شده می توان به برگزاری هفت دوره تئاتر خیابانی شهروند در شهرستان لاهیجان اشاره کرد، امیدواریم در سال آینده این جشنواره بخش بین المللی آن نیز فعال شود.

به گزارش «بامردم»،  عصر امروز برنامه موج جوونی با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان و با حضور هنرمندان مطرح کشور، اجرای برنامه های متنوع و جوایز ارزنده عصر امروز در سالن همایش شهرداری لاهیجان واقع در پارک بعثت بصورت زنده به روی آنتن رادیو جوان رفت.

این برنامه فردا یکم بهمن ماه نیز از ساعت ۴:۳۰ الی ۶:۳۰ عصر در سالن همایش شهرداری لاهیجان واقع در پارک بعثت بصورت زنده به روی آنتن رادیو جوان خواهد رفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.