جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهرداری لاهیجان در نوروز 95 چه کرد؟ / کدام پروژه های ملی و استانی در انتظار مردم لاهیجان است؟
    17 فروردین 1395 - 11:37
    شناسه : 2974
    0

    با مردم : سعید آگشته شهردار لاهیجان طی مصاحبه ایی با تابناک ضمن تبریک مجدد سال نو به همه هموطنان و همشهریان عزیز، به تشریح برنامه ها و خدمات ارائه شده در تعطیلات به مسافران و گردشگران این شهر پرداخت. به گزارش خبرگزاری بامردم، آگشته در ابتدا لاهیحان را جز 20 مقصد گردشگری ایران و […]

    پ
    پ

    424

    با مردم : سعید آگشته شهردار لاهیجان طی مصاحبه ایی با تابناک ضمن تبریک مجدد سال نو به همه هموطنان و همشهریان عزیز، به تشریح برنامه ها و خدمات ارائه شده در تعطیلات به مسافران و گردشگران این شهر پرداخت.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، آگشته در ابتدا لاهیحان را جز 20 مقصد گردشگری ایران و همینطور جز 14 شهر نمونه طبیعی تاریخی گردشگری کشور بر شمرد و افزود: تیم مدیریت شهری شهرستان علاوه بر ارایه خدمات مناسب برای همشهریان برنامه ها و طرح های ویژه ایی را نیز در ایام نوروز برای مسافران و گردشگران حاضر در این شهر، با هدف پر کردن اوقات فراغت این عزیزان در ایام نوروز در نظر گرفت؛ که از جمله آن جشنواره های مختلف که شامل بخش های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و ورزشی در سطح شهر بود.

    وی ادامه داد: خدا رو شکر به توجه به تبلیغات وسیع و برنامه ریزی های دقیقی که صورت گرفته بود و گزارشات واصله از این امر، توانستیم لحظات شاد و مفرحی را برای مردم و مسافران رقم بزنیم که همین موضوع سبب جلب رضایت حداکثری این عزیزان شد و در این رابطه باید از زحمات همه مسئولین امر از تیم مدیریت شهری تا کارکنان خدوم شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

    شهردار لاهیجان در ادامه گریزی هم به پروژه های عمرانی سال 94 این شهرستان زد و افزود: در این رابطه برنامه ریزی هایی که برای افتتاح و راه اندازی این پروژه ها در نظر گرفته شده بود به حمدالله طبق برنامه به انجام رسید و مردم شهر از این پروژه ها بهره مند شدند.

    آگشته همچنین با توجه به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده، به تعریف دقیق پروژه های مختلف اشاره ایی کرد و گفت: در همین راستا تلاش همه ما این است که اقدام و عمل خود را بیشتر از پیش به منصه ظهور برسانیم و بتوانیم در جهت شکوفایی بیشتر شهر و کشور قدم مثبتی بر داریم.

    شهردار لاهیجان در پایان اظهار داشت: در آینده نزدیک چند پروژه بزرگ و در سطح ملی در دستور کار داریم که از جمله آن تالاب مرکز تفریحی گردشگری توریستی منطقه حاجی آباد، پیاده راه کوچه برق و خیابان شهید مطهری، و چند فرهنگسرا از جمله آن است.

    تابناک

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.