جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تسلیت نایب رییس شورای شهر لاهیجان در پی حادثه دردناک ساختمان پلاسکو
    02 بهمن 1395 - 15:45
    شناسه : 29999
    0

    جواد نجار تمیزکار نایب رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل با صدور پیامی، شهادت و مصدوميت تعدادی از عوامل پرتلاش و زحمتكش آتش نشاني و امداد رسان در پی حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت. به گزارش «بامردم»، متن این پیام به شرح زیر […]

    پ
    پ

    جواد نجار تمیزکار - پیام تسلیت نایب رییس شورای شهر لاهیجان در پی حادثه دردناک ساختمان پلاسکو - اخبار لاهیجان

    جواد نجار تمیزکار نایب رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل با صدور پیامی، شهادت و مصدوميت تعدادی از عوامل پرتلاش و زحمتكش آتش نشاني و امداد رسان در پی حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.

    به گزارش «بامردم»، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

    چه تاسف بار بود و غمگین آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکوو خبر شهادت جان برکفان آتش نشان ؛ عزیزانی که با عروج خود بار دیگر فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و وظیفه شناسی را به رخ کشیدند و یادآور شدند هر جا پای خدمت به خلق ا… در میان باشد باید از جان گذشت و فداکاری نمود.
    این حادثه تلخ اگر چه قلب ها را جریحه دار نمود و جانسوز بود، اما پیام بزرگی برای جامعه داشت و آن عشق به خدمت برای پیشرفت کشور و احساس وظیفه در قبال کارهایی بود که بر عهده هر کسی نهاده می شود. عزیزانی که در این فاجعه جان خود را فدا نمودند برای حفاظت از مال و جان همنوعان خود رفته بودند و پروانه وار در آتش عشق خدمت سوختند تا یادآور شوند که فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی هیچگاه از روح و باور ایرانی فراموش نمی شود و هر جا که پای ادای وظیفه و تکلیف در میان باشد، سر از پا نمی شناسند.
    اینجانب پرواز عاشقانه پروانه های سوخته در آتش خدمت و تلاش برای پیشرفت ایران اسلامی را تسلیت می گویم. برای خانواده های شان سلامتی و صبر جمیل و برای روح عزیزان آتش نشان غفران الهی مسالت می کنم و از خداوند منان می خواهم که به همسنگران این شهدای عزیز و مظلوم سلامتی و تندرستی و به همه آتش نشانان غیرتمند کشور خصوصاً همکاران غیورآتش نشان شهرداری لاهیجان طول عمروعزت بیش ازپیش عنایت فرماید.
    جواد نجار تمیزکار
    نایب رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.