جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ادامه وزش باد، بارش باران و برف در ارتفاعات گیلان
    03 بهمن 1395 - 0:05
    شناسه : 30215
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد (گاهی شدید)، بارش باران و بارش برف در ارتفاعات استان طی روزهای پیش رو خبر داد. به گزارش «بامردم»،  مازیار غلامی روز شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس شرایط […]

    پ
    پ

    هواشناسی - ادامه وزش باد، بارش باران و برف در ارتفاعات گیلان - برف 4 بهمن گیلان

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد (گاهی شدید)، بارش باران و بارش برف در ارتفاعات استان طی روزهای پیش رو خبر داد.

    به گزارش «بامردم»،  مازیار غلامی روز شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس شرایط برای ابرناکی، مه آلودبودن هوا، وزش باد ، بارندگی و در ارتفاعات ، دامنه ها و مناطق سردسیر بارش برف مهیاست.

    وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی (ارتفاعات و دامنه ها بارش برف)، وزش باد، طی عصر و شب بعضی نقاط کاهش ابر عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها وزش باد گاهی شدید و بارندگی، در ارتفاعات، دامنه ها و مناطق مستعد بارش برف پیش بینی کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با ۹ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با دو درجه زیرصفر مربوط به دیلمان عنوان کرد.

    غلامی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته، به ترتیب هشت و پنج درجه ثبت شده است.

    وی اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در گیلان در شبانه روز گذشته مربوط به بندرانزلی با ۱۳٫۳ میلیمتر و بیشترین بارش برف با هفت سانتیمتر در ماسوله بوده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.