×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

o df6e153f - همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در رشت برگزار شد + تصاویر - اخبار گیلان

روز دوشنبه ۴ بهمن همایش مصرف بهینه و ایمن گاز با حضور فرمانده بسیج شرکت ملی گاز، فرمانده سارمان بسیج کارمندان گیلان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات روابط عمومی گاز گیلان برگزار شد.

به گزارش «بامردم»، جمشید ظهیری با اشاره به افزایش مشترکان گاز به ۹۵۰ هزار مشترک در دهه فجر امسال بر اهمیت صرفه‌جویی برای پایداری جریان گاز تاکید کرد

وی با بیان اینکه از همه گیلانی‌ها به‌ویژه مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم با کنترل دمای منازل بین ۱۸ الی ۲۱ درجه  در راه پایداری جریان گاز قدم بردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان صرفه‌جویی را مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر دانست و بر مدیریت بیشتر گاز در استان تاکید کرد.

در ادامه سیروس عباسی فرمانده پایگاه بسیج شرکت گاز استان گیلان ضمن خوشامدگویی به مدعوین در این مراسم، گزارشی از بازرسی‌های این پایگاه از موتورخانه‌های دستگاه‌های اجرایی استان ارائه داد.

 فرمانده سازمان بسیج کارمندان گیلان با تشکر از مسؤولان شرکت گاز برای برگزاری این همایش به بیان فرازهایی از عملکرد این سازمان پرداخت.

سرهنگ حبیبی با اشاره به پیشرفت چشمگیر کشورمان پس از انقلاب اسلامی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی گفت: همه این اقدامات بزرگ با کمک بسیج و با شعار ما می‌تواینم انجام شده است.

وی با تاکید بر مدیریت مصرف در جامعه گفت: هم اکنون مصرف سوخت در کشورمان ۶ برابر متوسط جهانی است و برای کنترل این وضعیت نقش بسیج در پیاده‌ کردن فرهنگ درست مصرف ضروری است.

فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران نیز با تمجید از شرکت گاز گیلان برای برگزاری این نشست گفت: هم‌اکنون ۶۰ پایگاه بسیج در شرکت‌های گاز  در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و ۳۰ درصد پرسنل شرکت گاز بسیجی هستند.

یداله رحمانی اظهار داشت: سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا بسیج وارد مسائل فنی گاز شود.

رحمانی گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با سردار نقدی فرمانده کل بسیج کشور، اقداماتی برای بازرسی و اصلاح ساختار موتورخانه‌های ادارات انجام شده است.

فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران افزود: سال گذشته با گسترش این طرح، تیم‌های نظارتی ایجاد شد و نزدیک به ۵۰۰ سازمان در زمینه مصرف انرژی مورد نظارت و سرکشی قرار گرفتند.

رحمانی برنامه بعدی بسیج شرکت گاز را تعامل سازنده با آموزش و پرورش و مساجد برای ترویج فرهنگ‌مصرف بهینه و ایمن گاز در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: مسئله صرفه‌جویی در کشور بسیار مهم و اساسی است به حدی که اگر یک درجه دمای منازل را کاهش دهیم روزانه برابر یک فاز پارس‌جنوبی صرفه‌جویی خواهد شد.

شکورنیا رئیس واحد HSE و پدافند غیرعامل گاز گیلان با تاکید بر مدیریت مصرف در جامعه بویژه سازمان های دولتی اظهار داشت: شرکت گاز طی بازدید از ادارات دولتی، یک نمونه دستگاه تایمر هوشمند به‌صورت رایگان اهدا خواهد کرد تا در موتورخانه آن ادارات برای تنظیم زمان عملکرد نصب شود.

همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برگزار شد 1 - همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در رشت برگزار شد + تصاویر - اخبار گیلان همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برگزار شد 9 - همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در رشت برگزار شد + تصاویر - اخبار گیلان همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برگزار شد 8 - همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در رشت برگزار شد + تصاویر - اخبار گیلان همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برگزار شد 7 - همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در رشت برگزار شد + تصاویر - اخبار گیلان همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برگزار شد 6 - همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در رشت برگزار شد + تصاویر - اخبار گیلان همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برگزار شد 5 - همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در رشت برگزار شد + تصاویر - اخبار گیلان همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برگزار شد 4 - همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در رشت برگزار شد + تصاویر - اخبار گیلان همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برگزار شد 3 - همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در رشت برگزار شد + تصاویر - اخبار گیلان همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برگزار شد 2 - همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در رشت برگزار شد + تصاویر - اخبار گیلان


منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.