شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مرگ پلیس بر اثر بی احتیاطی راننده
    08 بهمن 1395 - 19:38
    شناسه : 31305
    0

    مامور پلیس راه فومنات دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. به گزارش «بامردم»، مامور پلیس راه فومنات که چند روز پیش در سانحه تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شده بود؛ لحظاتی پیش دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. رئیس پلیس راه استان گیلان با اعلام این […]

    پ
    پ

    پلیس راه فومنات - مرگ پلیس بر اثر بی احتیاطی راننده - در محور صومعه سرا به ضیابر

    مامور پلیس راه فومنات دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

    به گزارش «بامردم»، مامور پلیس راه فومنات که چند روز پیش در سانحه تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شده بود؛ لحظاتی پیش دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

    رئیس پلیس راه استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۱۹٫۲۰ سوم بهمن ماه سالجاری یکی از ماموران پلیس راه شفت به فومن در محور صومعه سرا به ضیابر در منطقه کلیدبر در حین انجام وظیفه و کنترل سرعت خودروها بود که به علت بی احتیاطی راننده یک خودروی پراید دچار حادثه شده و به بیمارستان منتقل شد.
    این مامور پلیس راه که به علت شدت وارده به ناحیه سر دچار مصدومیت زیاد شده بود توسط نیروهای هلال احمر ابتدا به بیمارستان صومعه سرا و با هماهنگی های صورت گرفته پس از آن به بیمارستان رشت منتقل شده بود؛ متاسفانه لحظاتی پیش پس از چند روز در کما بودن دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
    سرهنگ محمدپور علت این حادثه را نقص فنی خودروی پراید از نظر روشنایی و دید راننده اعلام کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.