×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1693 stadium azadi - تغییر نام ورزشگاه آزادی به همراه اول! - g

به گفته‌ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، قرار است طبق قراردادی، ساختمان فدراسیون فوتبال به همراه ورزشگاه آزادی به مدت ۱۰ یا ۱۵ سال به اسم همراه اول نام‌گذاری شود.

به گزارش «بامردم»، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان همراه اول اعلام کرده ساختمان فدراسیون فوتبال و ورزشگاه آزادی به همراه ساختمان چند باشگاه به مدت ۱۰ یا ۱۵ سال به نام همراه اول نام‌گذاری می‌شود و برای توسعه در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به محمود واعظی وزیر ارتباطات گفت: «قرار است مانند ورزشگاه امارات آرسنال یا دیگر اقداماتی که در دنیا شده است، ساختمان فدراسیون فوتبال و چند باشگاه به همراه ورزشگاه آزادی به مدت ۱۰ تا ۱۵ سال برای توسعه در اختیار همراه اول قرار بگیرد و به نام همراه اول نام‌گذاری شود.»

در دیدار واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان همراه اول، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، طاهری مدیرعامل پرسپولیس، افتخاری مدیرعامل استقلال و آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی هم حضور داشتند.

گفتنی است حرف‌های مهدی تاج در حالی در رسانه‌ها منتشرشده که ظاهراً خبرنگاران حوزه ورزش در این مراسم حضور نداشتند و این خبر از طریق خبرنگاران حوزه “آی تی” این خبر رسانه‌ای شده که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.