پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به وزیر نیرو ، استاندار گیلان و مدیران آب منطقه ای هشدار می دهم
    20 فروردین 1395 - 22:25
    شناسه : 3244
    0

    اختصاصی بامردم/دکتر قربانی: به وزیر نیرو و استاندار گیلان و مدیران آب منطقه ای هشدار می دهم/به روند مسکن وار سوت قطار راه آهن قزوین رشت خوش بین نیستم. نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بامردم گفت: از مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر تشکر می‌کنم که یک […]

    پ
    پ

    دکتر-حسین-قربانی

    اختصاصی بامردم/دکتر قربانی: به وزیر نیرو و استاندار گیلان و مدیران آب منطقه ای هشدار می دهم/به روند مسکن وار سوت قطار راه آهن قزوین رشت خوش بین نیستم.

    نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بامردم گفت: از مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر تشکر می‌کنم که یک بار دیگر حقیر را لایق دانسته و اعتماد مجدد کردند تا این مسولیت بر دوش بنده باشد.
    دکتر حسین قربانی از روند کند راه آهن قزوین رشت خبر داد و گفت: من به روند راه آهن رشت قزوین خوش‌بین نیستم و انتطار ندارم با این روند مسکن وار سوت قطار به صدا در آید.
    وی افزود: فعلا روند راه آهن گفتار درمانی میشود!
    دکتر قربانی در خصوص مدیریت سازمان آب منطقه ای گیلان گلایه کرد گفت: امروزه من هیچ جهش و هیچ تحولی در آب منطقه ای گیلان نمی بینم و بنده به وزیر نیرو، استاندار و متولیان آب منطقه ای استان هشدار می دهم اگر با این روند که حتی بعد از تغییر مدیریت آب منطقه ای گیلان ما باز هم شاهد آن بودیم، پیش برویم قطعا با چالش آب رسانی مواجه خواهیم بود و از همین لحظه این هشدار را اعلام می کنم که در غیر اینصورت امسال ما در شهرستان‌های آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر مشکل آب خواهیم داشت و کشاورزان با کم‌آبی روبرو خواهندشد.

    دکتر-حسین-قربانی2

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.