شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کارکنان شرکت گاز عمل را مقدم بر گفتار قرار داده اند
    13 بهمن 1395 - 17:30
    شناسه : 32738
    1

    روز سه شنبه 12 بهمن 95 ،آیین افتتاح گازرسانی 24 روستای شهرستان سیاهکل با حضور دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان، دکتر نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و معاونین استاندار، فرماندار و جمع کثیری از مردم در دهستان خرارود شهرستان سیاهکل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی گاز گیلان به […]

    پ
    پ

    افتتاح گازرسانی 24 روستای شهرستان سیاهکل 2 - کارکنان شرکت گاز عمل را مقدم بر گفتار قرار داده اند - آیین افتتاح گازرسانی 24 روستای شهرستان سیاهکل

    روز سه شنبه 12 بهمن 95 ،آیین افتتاح گازرسانی 24 روستای شهرستان سیاهکل با حضور دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان، دکتر نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و معاونین استاندار، فرماندار و جمع کثیری از مردم در دهستان خرارود شهرستان سیاهکل برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان به «بامردم»،در این مراسم محمد علی نجفی استاندار گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: بحمدلله امروز 24 روستای صعب العبور سیاهکل از نعمت گاز برخوردار شده اند و این وظیفه ای بر عهده دولت بود که به نحو احسن به ثمر رسید.

    استاندار گیلان ادامه اظهار داشت: کارکنان شرکت گاز همواره بدون ریا در عرصه خدمت رسانی به مردم کوشیده اند، آنان عمل را مقدم بر گفتار قرار داده اند و جا دارد از زحمات و تلاش های مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده در استان تقدیر و تشکر نمایم.

    وی با تقدیر از همه کسانی که برای خدمت به مردم تلاش می کنند اظهار داشت: زمانی گازرسانی به یک روستا عملکردی خارق العاده محسوب می شد ولی هم اکنون در نظام جمهوری اسلامی پروژه های عظیم گازرسانی یکی پس از دیگری به ثمر می رسد .

    افتتاح گازرسانی 24 روستای شهرستان سیاهکل 1 - کارکنان شرکت گاز عمل را مقدم بر گفتار قرار داده اند - آیین افتتاح گازرسانی 24 روستای شهرستان سیاهکل

    همچنین در این مراسم جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست، توسعه عدالت اجتماعی و ایجاد آسایش و رفاه برای تمامی اقشار جامعه، پروژه بند«ق» تبصره دو قانون بودجه سال 93  جهت گازرسانی به روستاها تعریف گردید که مورد تایید شورای اقتصاد قرار گرفت و بلافاصله در دستور کار شرکت گاز استان گیلان قرار گرفت.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: بنابر برنامه ریزی وزارت نفت مقرر گردید با اجرای این پروژه  70 هزار خانوار روستایی گیلان از نعمت گاز برخوردار شوند که خوشبختانه با تدبیر استاندار محترم و همدلی و همراهی  تمام نهادهای دولتی در استان بالغ بر 100 هزار خانوار روستایی، ۴۵ درصد بیشتر از میزان مقرر شده از نعمت گاز برخوردار شدند

    وی اظهار داشت : شرکت گاز برای به ثمر رساندن این طرح عظیم از 5 هزار نفر  نیروی پیمانکاری بهره گرفته و بیش از 3 هزار میلیارد ریال هزینه نموده است.

    مهندس ظهیری در ادامه گفت: با اجرای فاز دوم پروژه بند «ق» نیز امکان بهره مندی 20 هزار خانوار روستایی دیگر در گیلان از نعمت گاز فراهم خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه  برای گازرسانی به 24 روستای سیاهکل در دهه مبارک فجر 91 میلیارد ریال هزینه شده است اظهار داشت: درصد بهره مندی گاز خانوارهای روستایی در سیاهکل  در مدت 20 سال 40درصد بود که این میزان در مدت 3 سال از عمر دولت تدبیر و امید به 79 درصد رسیده است که این موضوع تاییدی بر عملکرد درخشان دولت و شرکت گاز می باشد.

    وی در پایان اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان در سال گذشته به دلیل اقدامات ارزنده‌ای همچون فراگیر ساختن استفاده از انرژی پاک، مدیریت مصرف انرژی، توسعه و نگهداشت فضای سبز و استقرار سیستم مدیریت زیست ‌محیطی توانست بعنوان تنها واحد خدماتی برگزیده در کل کشور لوح زرین خدمات سبز را از خانم دکتر ابتکار معاون محترم ریاست جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست دریافت نماید.

    افتتاح گازرسانی 24 روستای شهرستان سیاهکل 3 - کارکنان شرکت گاز عمل را مقدم بر گفتار قرار داده اند - آیین افتتاح گازرسانی 24 روستای شهرستان سیاهکل

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.