×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اختصاصی بامردم/محمد مایلی کهن مربی اسبق تیم ملی به همراه بهمن صالح نیا سرمربی سابق ملوان از ظهر امروز مهمان شهرستان املش بودند و پس از گشت و گذار در شهر و حوالی آن و دیدن مکان های دیدنی، در فینال جام فجر این شهرستان شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بامردم؛ آقایان مایلی کهن و صالح نیا در بدو ورود به مجموعه چای نوبر مورد استقبال گرم و صمیمانه جناب آقای قاسم رضائیان مدیریت مجموعه قرار گرفتند،

جناب آقای رضائیان ضمن توضیح در مورد ویژگیهای چای سالم و طبیعی ایرانی اظهار داشت: هر گیلانی در هر جایگاه و موقعیتی در هر کجای دنیا باید با جدیت و تعصب در جهت شناساندن چای ایرانی گام بردارد.

در ادامه آقایان مایلی کهن و صالح نیا ضمن تشکر صمیمانه از مدیریت مجموعه چای نوبر که در این نقطه از کشور زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم کرده اند اظهار داشت: دولتها باید از این نوع مجموعه ها حمایت و قدر دانی کنند.
در ادامه حضور مایلی کهن در شهرستان املش به رانکوه آمده و استخر ماهی علیمحمدی دیدن کردن و در پایان به زمین ورزشی خرشتم املش رفته و در فینال مسابقات جام فجر این شهرستان حضور یافتند که مورد استقبال خونگرم جوانان فوتبال دوست قرار گرفتند

شایان ذکر است روز گذشته خبرگزاری بامردم در خبری حضور محمد مایلی کهن به همراه بهمن صالح نیا در این شهرستان را اطلاع رسانی کرده بود.

برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.