سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح همزمان گازرسانی به ۸۰ روستای گیلان
    21 بهمن 1395 - 16:41
    شناسه : 34849
    0

    آئین افتتاح همزمان گازرسانی به ۸۰ روستای گیلان صبح امروز با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در مسجد ملاصدرای روستای نشترود کل سنگر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی گاز گیلان به «بامردم»، ، سردار حسین دهقان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به ۸۰ […]

    پ
    پ

    افتتاح همزمان گازرسانی به 80 روستای گیلان 3 - افتتاح همزمان گازرسانی به 80 روستای گیلان - افتتاح همزمان گازرسانی به 80 روستای گیلان

    آئین افتتاح همزمان گازرسانی به ۸۰ روستای گیلان صبح امروز با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در مسجد ملاصدرای روستای نشترود کل سنگر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان به «بامردم»، ، سردار حسین دهقان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به ۸۰ روستای گیلان در سنگر با گرامیداشت یاد شهدا به‌ ویژه شهدای انقلاب و مدافع حرم اظهار کرد: امروز ملت ما بهره‌ مند از توانمندی صنعتی است و با عزم و اراده دانشمندان تمام شناورها در حوزه دفاعی تولید و حتی می‌توانیم صادر کنیم.

    وی نظام سیاسی ایران را مردم‌سالاری خواند و یادآور شد: جمهوری اسلامی الگوی متفاوتی را به دنیا ارائه کرده و می‌تواند رفاه و آخرت آنها را به همراه آورد و امروز نظام ما بهره‌مند از رهبری است که مردم را در مسیر الهی هدایت می‌کند.

    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رهبران به خدمتگزاری مردم افتخار می‌کنند، خاطرنشان کرد: این نگاه به جای حکومت کردن به معنای به دست آوردن دل ملت بوده و خانواده‌ها فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و این امر بازدارندگی دارد.

    در این مراسم دکتر نجفی استاندار گیلان ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مصلح از زحمات همه مدیران و مسؤولین استان بویژه مدیران شرکت گاز گیلان تقدیر و تشکر نمود.

    وی با اشاره به افتتاح ۸۲۲ پروژه در استان در دهه مبارک فجر و رشد ۲۰۰ درصدی این پروژه ها نسبت به سال گذشته اظهار داشت: این موفقیت و فضای سرمایه گذاری ایجاد شده در استان مدیون دستاوردهای دولت تدبیر و امید در دیپلماسی خارجی خود می باشد.

    دکتر نجفی این پروژه های گازرسانی و به تبع آن سبز شدن استان را بلحاظ گازرسانی، به همه فجر آفرینان استان تبریک و تهنیت عرض نمود.

    سپس جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر شرحی از وضعیت گازرسانی به روستاها را برای حاضرین ارائه نمود.

    وی اظهار داشت: گازرسانی به روستاها خواسته تمام مردم بوده است و به همین سبب در دولت تدبیر و امید، پروژه بند«ق» تبصره دو قانون بودجه سال ۹۳  جهت گازرسانی به روستاها تعریف گردید که مورد تایید شورای اقتصاد قرار گرفت و بلافاصله در دستور کار شرکت گاز استان گیلان قرار گرفت.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: بنا بر برنامه ریزی وزارت نفت مقرر گردید با اجرای این پروژه  ۷۰ هزار خانوار روستایی گیلان از نعمت گاز برخوردار شوند که خوشبختانه با تدبیر استاندار محترم و همدلی و همراهی  تمام نهادهای دولتی در استان بالغ بر ۱۰۰ هزار خانوار روستایی، ۴۵ درصد بیشتر از میزان مقرر شده از نعمت گاز برخوردار شدند

    وی با اشاره به این موضوع ادامه داد: برای گازرسانی به روستاهای فاز اول پروژه های بند «ق» بالغ بر ۳ هزار کیلومتر شبکه گذاری انجام پذیرفته و ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده شده است.

    مهندس ظهیری با اشاره به اقدام مدبرانه استاندار گیلان در تشکیل کارگروه گازرسانی به سرپرستی معاونت محترم عمرانی اظهار داشت: این پروژه عظیم با مدیریت شایسته استاندار گیلان و همدلی و همیاری همه ادارات استان به ثمر رسیده است.

    همچنین در این مراسم دکتر جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بارش برف اخیر در استان و پایدار ماندن جریان گاز در گیلان، از زحمات همه همکاران شرکت گاز تشکر و قدردانی نمود.

    افتتاح همزمان گازرسانی به 80 روستای گیلان 1 - افتتاح همزمان گازرسانی به 80 روستای گیلان - افتتاح همزمان گازرسانی به 80 روستای گیلان افتتاح همزمان گازرسانی به 80 روستای گیلان 2 - افتتاح همزمان گازرسانی به 80 روستای گیلان - افتتاح همزمان گازرسانی به 80 روستای گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.