شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای نماینده ، این دفاعیات شما از شهردار معزول املش به چه معناست؟ | تاکنون گله هایمان را در سینه مان نگاه داشته ایم و هرگز از چیزی دم نزدیم!
    21 بهمن 1395 - 20:38
    شناسه : 34854
    0

    بیانیه جوانان انقلابی املش به اظهارات اخیر اسدالله عباسی ؛ نماینده مردم رودسر و املش را باهم مرور می کنیم! باسمه تعالی سلام علیکم پیرو اظهارات اخیر نماینده ی شهرستان های رودسر و املش ما جوانان شهرستان املش بر آن شدیم تا با انتشار بیانیه ای برخلاف لحنِ همیشگی آقای نماینده ، با رعایت مصلحت […]

    پ
    پ

    index 1 - آقای نماینده ، این دفاعیات شما از شهردار معزول املش به چه معناست؟ | تاکنون گله هایمان را در سینه مان نگاه داشته ایم و هرگز از چیزی دم نزدیم! -

    بیانیه جوانان انقلابی املش به اظهارات اخیر اسدالله عباسی ؛ نماینده مردم رودسر و املش را باهم مرور می کنیم!

    باسمه تعالی
    سلام علیکم
    پیرو اظهارات اخیر نماینده ی شهرستان های رودسر و املش ما جوانان شهرستان املش بر آن شدیم تا با انتشار بیانیه ای برخلاف لحنِ همیشگی آقای نماینده ، با رعایت مصلحت های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی از سیاست های مدبرانه ی جناب استاندار،معاونین محترم ایشان و فرماندار گرانقدر شهرستان املش دفاع کنیم.
    حدود چهار ماه است که موضوع برکناری شهردار متخلف و معزول شهر املش بر سر زبان ها افتاده است ؛ و دراین چهار ماه مراجع ذیصلاح قضایی و نظارتی با جمع آوری مستندات دال بر تخلفات متعدد و فساد های گوناگون ، تخلفات شهردار مخلوع را به اثبات رسانده اند.
    دفاع به دور از منطق جنابعالی از شهردار برکنار شده ی املش و به کاربردن ادبیات ناشایست علیه مسؤلان عالی دولت در استان ، کمی شک برانگیز است.
    آقای عباسی ما بنابر مصلحت نظام و برنامه های کلان استان و شهرستان تاکنون گله هایمان را در سینه مان نگاه داشته ایم و هرگز از چیزی دم نزدیم!
    آقای نماینده ، این دفاعیات شما از شهردار معزول املش به چه معناست؟

    ما جوانان انقلابی شهرستان املش بار دیگر حمایت خود را از استاندار گیلان جناب آقای دکتر نجفی و معاونت سیاسی – امنیتی پرتلاش و زحمتکش ایشان (محمد احمدی پور) و فرماندار حقوقدان و پاکدست شهرستان املش که با هدف رساندن مردم شهرستان املش به حقوق حقه ی خود ، مجاهدانه و مخلصانه در رکاب نظام مقدس جمهوری اسلامی مجدانه پیگیر امور شهرستان هستند ، اعلام میداریم.

    و من الله توفیق
    جمعی از جوانان انقلابی شهرستان املش

     انتشار اخبار و مطالب دریافتی به معنای تایید و یا تکذیب آن نیست.


     منبع: تابناک | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “آقای نماینده ، این دفاعیات شما از شهردار معزول املش به چه معناست؟ | تاکنون گله هایمان را در سینه مان نگاه داشته ایم و هرگز از چیزی دم نزدیم!”
    1. باباسلام خدمت جمعی ازجوانان املش!!اولا بهتر بود به طور شفاف اسمتان را مینوشتی د تا شائبه اینکه ازمابهتران بنام جوانان مطلب ننویسند دربین نبا نباشد -عبدالله

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.