پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 22 بهمن اعتماد به نفس و خوردباوری را به ما یاد داد | انقلاب ما، ریشه در قیام امام حسین(ع) دارد
    23 بهمن 1395 - 8:53
    شناسه : 35170
    1

      فرماندار لاهیجان گفت: بهمن اعتماد به نفس و خوردباوری را به ما یاد داد، مطیع بودن از اوامر رهبر را به ما یاد داد، بیشتر انقلاب های جهان ریشه در مادیات داشتند و احزاب و گروه ها و اشخاص خاصی انقلاب را به دست گرفتند و این انقلاب ها از اهداف اولیه خود خارج […]

    پ
    پ

     22 بهمن لاهیجان 46 - 22 بهمن اعتماد به نفس و خوردباوری را به ما یاد داد | انقلاب ما، ریشه در قیام امام حسین(ع) دارد - 22 بهمن 95 لاهیجان

    فرماندار لاهیجان گفت: بهمن اعتماد به نفس و خوردباوری را به ما یاد داد، مطیع بودن از اوامر رهبر را به ما یاد داد، بیشتر انقلاب های جهان ریشه در مادیات داشتند و احزاب و گروه ها و اشخاص خاصی انقلاب را به دست گرفتند و این انقلاب ها از اهداف اولیه خود خارج شدند ولی برای انقلاب اسلامی جایگزینی بالاتر از اسلامی بودن آن وجود ندارد.

    سید محمد احمدی روز جمعه در جمع راهپیمایان 22 بهمن مردم شهرستان لاهیجان (+گزارش تصویری 1) ، (+گزارش تصویری 2) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: از تمامی مردم مومن، انقلابی، فهیم، بافرهنگ و همیشه در صحنه شهرستان لاهیجان  که با حضور پرشور خود یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیدند، تشکر می کنم.

    وی ادامه داد: حضور ما در 22 بهمن سال 1395 پاسخی کوبنده به یاوه گویان و رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا و همچنین به حامیان منحرف و فاسدشان همچون، اسرائیل، عربستان و … و لبیک به رهبر عزیزمان بود، بدانید حضور امروز ما یاس و نا امیدی را در دل دشمنان ما محکم کرد.

    احمدی خاطرنشان کرد: حضور پرشور امروز مردمان ما پاسخ به تحدیدات کشورهایی است که می خواهند برای ما مشکلاتی را در منطقه و در جهان به وجود بیاورند، حضور ما می تواند حکایت از این داشته باشد که اگر در هرجای دنیا و خاورمیانه تصمیمی بدون حضور ایران اتخاذ شود، آن تصمیم باطل خواهد بود و عملی تخواهد شد.

    فرماندار لاهیجان تصریح کرد: این حضور من و شما یعنی اینکه انقلاب، امام، رهبر، شهدا، دولت و … را دوست داریم و اعتقاد راسخ داریم داریم که می بایست ادامه دهنده خون شهدای جاودان ایران اسلامی باشیم.

    نماینده دولت در لاهیجان با بیان اینکه 22 بهمن دو درس مهم را به ما آموخت، گفت: 22 بهمن اعتماد به نفس و خوردباوری را به ما یاد داد، مطیع بودن از اوامر رهبر را به ما یاد داد، بیشتر انقلاب های جهان ریشه در مادیات داشتند و احزاب و گروه ها و اشخاص خاصی انقلاب را به دست گرفتند و این انقلاب ها از اهداف اولیه خود خارج شدند ولی برای انقلاب اسلامی جایگزینی بالاتر از اسلامی بودن آن وجود ندارد.

    احمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: ایشان در رابطه با انقلاب اسلامی ایران فرموده اند، این انقلاب تنها انقلابی است که با مردم شروع شد، کوچک ترین انحراف در اهدافش دیده نشد و همچنان مصمم و راسخ برای رسیدن به اهداف عالی نظام است.

    وی عنوان کرد: سوالی وجود دارد که می بایست پاسخ آن را به جهانیان بدهیم، هرچند پاسخ این سوال را می دانند و خودشان را به نداستن می زنند، این سوال در واقع رمز موفقیت، ماندگاری و استحکام انقلاب پس از گذشت حدود چهار دهه از پیروزی ان می باشد، برای آن ها سوال است که چه عاملی باعث شده امروز من و شما به خیابان ها بیاییم.

    احمدی تصریح کرد: امروز مردم ایران به خیابان ها آمده اند تا رمز حضور و ماندگاری انقلاب را پس از چهار دهه به دنیا نشان بدهند و جهان بداند که مردم ایران در هر شرایطی به میدان می آیند و از انقلاب و آرمان های آن دفاع خواهند کرد.

    فرماندار لاهیجان افزود: چند عامل در شکل گیری و پیروزی و دوام این انقلاب کلیدی می باشد، اول اینکه انقلاب اسلامی ایران مردمی بود،مردمی بودن انقلاب اسلامی با مردمی بودن سایر انقلاب ها تفاوت های بسیاری دارد چرا که این مردمی بودن ریشه در اسلام دارد و اسلام برای مردم خود عزت و سربلندی را به همراه دارد.

    وی ادامه داد: حاکمیت ارزش ها، حاکمیت باور ها و دستاورد های اکثر انقلاب های دنیا ریشه مادی داشتند اما در انقلاب اسلامی جایگزین کردن ارزش ها به جای طاقوت است، ولایت فقیه است که دنیا از این نعمت محروم است.

    احمدی خاطرنشان کرد: ریشه های انقلاب ما، ریشه در قیام امام حسین(ع) دارد، همانطور که عاشورا هرگز فراموش نخواهد شد، انقلاب ما نیز از یاد ها نخواهد رفت، انقلاب ما با نهضت امام حسین (ع) گره خورده است

    وی افزود: ایران اسلامی امروز بیش از هر چیزی نیاز به وحدت دارد و اگر کشتی انقلاب آسیب ببیند همه آسیب خواهند دید و امروز ملت آمده است تا وحدت و وفاداری خود به انقلاب و رهبری را به رخ جهانیان بکشد.

    وی خاطرنشان کرد : همه باید گوش به فرمان رهبر عزیز انقلاب باشیم که به برکت وجود حضور رهبری است که ایران اسلامی در دنیا با اقتدار و عزتمند ایستاده است و همه ملت باید با همدلی و ایستادگی در مقابل دشمن نشانه های یاس و نا امیدی را در دل دشمنان ایجاد کنند .

    مردم شهرستان لاهیجان نیز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه با مردم سراسر کشور در یک راهپیمایی با شکوه در خیابان های این شهر به صحنه آمدند و با سردادن شعارهای انقلابی و شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای آن فریاد زدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.