جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح 245 پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در بندر کیاشهر در طول دولت تدبیر و امید | امیدواریم کیاشهر را به عنوان الگوی توسعه همه جانبه در استان معرفی کنیم
    22 بهمن 1395 - 20:40
    شناسه : 35183
    0

    بخشدار کیاشهر ظهار کرد: در طول خدمت دولت تدبیر و امید در مجموع 245 پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در بندر کیاشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش «بامردم»، مهندس حجت حاجی پور بخشدار محترم بندر کیاشهر در مسجد جامع بندر کیاشهر در حاشیه مراسم راهپیمایی۲۲ بهمن امسال، اظهار […]

    پ
    پ

    حاجی پور بخشدار - افتتاح 245 پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در بندر کیاشهر در طول دولت تدبیر و امید | امیدواریم کیاشهر را به عنوان الگوی توسعه همه جانبه در استان معرفی کنیم - اخبار کیاشهر

    بخشدار کیاشهر ظهار کرد: در طول خدمت دولت تدبیر و امید در مجموع 245 پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در بندر کیاشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

    به گزارش «بامردم»، مهندس حجت حاجی پور بخشدار محترم بندر کیاشهر در مسجد جامع بندر کیاشهر در حاشیه مراسم راهپیمایی۲۲ بهمن امسال، اظهار کرد: توفیق حضور در جشن انقلاب امسال در حالی نصیب اینجانب شد که حضور در کنار شما مردم شریف بخش بندر کیاشهر مایه مباهات وافتخار اینجانب می باشد.

    وی ضمن تقدیر و تشکر از همه مردم شریف به جهت شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، که با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد را تبریک گفت.
    حاجی پور یادآور شد: امروزه می بینید کشور عزیزمان ایران بعنوان یک قدرت بزرگ در منطقه و بعنوان یک کشور امن و با ثبات در مجامع بین المللی مطرح است که این عظمت بواسطه دو نعمت بزرگ اسلام عزیز و رهبری فرزانه است که باید شکر گذار این دو موهبت الهی باشیم.

    بخشدار بندر کیاشهر در تشکری صمیمانه از مردمان ولایی که حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن 95 داشته اند، گفت: امروز شما نمایش قدرت خود را با ایمان و اعتقادتان نسبت به انقلاب و رهبری نشان دادید و عملا ثابت کردید پای نظام تا پای جان ایستاد ه اید.

    وی با اشاره به دستاوردهای نظام و دولت در سطح مسایل کلان کشور و چندین مورد دستاوردها و خدمات دولت در توفیقات محلی و منطقه ای، تصریح کرد: در مباحث کشوری توفیقات به دست آمده در سیاست خارجی و برجام، باعث جلوگیری از تورم افسار گسیخته و اقتصاد بیمار گونه و بهبود این شرایط و رفع مشکلات شد.

    وی ادامه داد: در بعد مسایل عمرانی و زیر ساختی در بندر کیاشهر گاز دار شدن تمامی روستاها، آبرسانی به روستاها، 20 کیلومتر روکش معابر شهری و روستایی، ساخت مخزن 3000 متر مکعبی آب شهری، احداث سد لاستیکی و …  تنها برخی از خدمات خادمین این استان و شهرستان و بخش بحساب می آید و بحمد ا… در طول خدمت دولت تدبیر و امید در مجموع 245 پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در بندر کیاشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

    در پایان بخشدار بندر کیاشهر یادآور شد: امیدواریم با توکل بر خداوند سبحان و در فضاء تعامل و همدلی بیش از پیش و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و ممکن بتوانیم در جهت توسعه و شکوفایی این منطقه گام های مثبت و اساسی بر داریم و این شهر را به عنوان الگوی توسعه همه جانبه در استان معرفی کنیم چرا که شما مردمان مهربان و ولایتمدار لایق بهترین ها هستید و ما امروز بالاترین شانیت خود را در خدمت صادقانه و بی منت به شما عزیزان می دانیم.
    photo 2017 02 11 20 06 36 - افتتاح 245 پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در بندر کیاشهر در طول دولت تدبیر و امید | امیدواریم کیاشهر را به عنوان الگوی توسعه همه جانبه در استان معرفی کنیم - اخبار کیاشهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.