×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

میرشمس مومنی زاده - انزلی می تواند پیشتاز توسعه در استان باشد | باید شرایط افزایش امید و نشاط در مردم فراهم شود - انزلی

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: باید شرایط و زمینه های لازم برای ایجاد و افزایش امید و نشاط در مردم به معنای واقعی فراهم شود و خبرنگاران نیز برای تحقق این هدف نقش تاثیرگذاری دارند.

به گزارش «بامردم»، میرشمس مومنی زاده غروب شنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران در فرمانداری اظهار کرد: معتقدم این شهرستان ظرفیت های خالی بسیاری برای توسعه دارد و برای دستیابی به آن ، دستگاه های اجرایی باید از روز مرگی پرهیز کرده و در جهت ایجاد تحول اساسی تمام تلاش خود را به کار بندند.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد تعامل و همگرایی و افزایش وحدت و انسجام در جهت خدمت به مردم و توسعه هرچه بیشتر بندرانزلی در همه زمینه ها افزود: از ایجاد چالش هیچ کس سودی نمی برد و باید با همگرایی بیشتر در جهت ارائه بهتر خدمات عمرانی و عمومی و همچنین توسعه زیر ساخت های لازم در سطح شهرستان گام برداشته و با توجه به سیاست دولت و ظرفیت های موجود در شهرستان در جهت توسعه هر چه بیشتر سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی تلاش شود .
مومنی زاده رسانه ها را حلقه واسط بین مردم و مسئولان و به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مردم و انتقال دهنده مشکلات مردم به مسئولان دانست و تصریح کرد: هرگز حاضر نیستم وقت و انرژی ام را صرف حواشی کنم و تنها هدفم در مسئولیت فرمانداری هر شهر در طول این سال ها همواره در جهت خدمت به مردم و توسعه شهرستان محل خدمتم بوده و برای تحقق این اهداف بلند فقط نیازمند جلب اعتماد مردم درراستای افزایش مشارکت آنها در همه زمینه ها هستیم .
وی با بیا اینکه درسایه یک اراده عمومی و جمعی می توان در جهت توسعه این شهرستان گام برداشت تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت شده که هرجا مشارکت مردم وجود داشته و مردم وارد صحنه شده اند ، نظام با موفقیت روبرو بوده است.
سرپرست فرماندار انزلی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی و گردشگری موجود در شهر انزلی و نیروی انسانی هوشمند و خلاق و تحصیلکرده در این شهر گفت: در صورت استفاده از ظرفیت های موجود ، انزلی می تواند پیشتاز توسعه در استان باشد.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد کانون خبرنگاران شهرستان و ساماندهی فضای رسانه ای مجازی و کانال های تلگرامی در بندرانزلی تاکید کرد: ایجاد فرصت های شغلی و افزایش زمینه های اشتغال جوانان در این شهرستان از اولویت های من است و دراین راه گام های اساسی برداشته خواهد شد.
مومنی زاده با تاکید بر لزوم سکونت مسئولان غیر بومی در شهرستان یادآور شد : در نظامی که اعتقاد دارد مدیران آن مردمی هستند عدم انتقادپذیری از سوی مسئولان، ضعف غیر قابل قبولی است که در این نظام مقدس جایگاهی ندارد.


 منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.