×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

16 12 27 20130 - گل دوم پرسپولیس صددرصد خطا بود | یک سوت به سیدجلال بدهید تا خودش داوری کند | فردوسی‌پور گرایش‌ رنگی نداشته باشد -مهدی رحمتی گفت: من هم می‌خواستم به سبک پرسپولیسی‌ها وقت تلف کنم.

به گزارش «بامردم»، سیدمهدی رحمتی پس از پیروزی ۳ بر ۲ استقلال در دربی ۸۴ گفت: در وهله اول از هواداران‌مان که امروز به ورزشگاه آمده و از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم. آنها در شرایط سخت همیشه پشت ما بودند و امروز خوشحالم که به قولی که سال گذشته پس از باخت مقابل پرسپولیس به آنها داده بودم عمل کردم.
وی ادامه داد: امروز باید ۳ بر یک می‌بردیم اما یکسری اتفاقات دست به دست هم داد که پرسپولیس گل دوم را هم بزند. سیدجلال حسینی دوست خوب من است که ۵ سال در تیم ملی هم اتاق بودیم اما او با آرنج به پشت من زد و من هم فقط به او گفتم چرا با نامردی می‌زنی. آیا این ناسزا است؟ اگر به گل دوم پرسپولیس نگاه کنید متوجه خواهید شد این گل صددرصد خطا بود. من فغانی را دوست دارم و نمی‌خواهم در مورد او صحبت کنم چون می‌دانم او در جاهایی قضاوت کرده که من هیچ وقت نمی‌توانم به آنها برسم اما بهتر بود که در گل دوم اول جلال حسینی و بعد من را اخراج می‌کرد. در اواخر مسابقه می‌خواستم به سبک پرسپولیسی‌ها وقت تلف کنم اما طارمی آمد که به جان بچه‌هایت از روی زمین بلند شو و من آن را قبول کردم.
کاپیتان استقلال با انتقاد از گزارش عادل فردوسی‌پور در این مسابقه گفت: عادل را دوست دارم چون چند سال است با او رفیق هستم اما خواهش می‌کنم که خارج از گرایش‌های رنگی گزارش کند. بهتر است فردوسی‌پور به دنبال نبش قبر نگردد و اگر واقعا عادل است صحنه گل دوم پرسپولیس را در برنامه‌اش نشان دهد. فغانی داوری است که دوست دارد در چنین بازی‌هایی کارت زرد و قرمز نشان دهد.
رحمتی در واکنش به صحبت‌های سیدجلال حسینی که ادعا کرده بود رحمتی پس از اخراج به وسط زمین آمده و به همه توهین کرد، گفت: او رفیق و هم‌خانه من بود و هرچه بگوید دستش درد نکند، از این به بعد یک سوت هم به سیدجلال حسینی بدهند تا او هم قضاوت کند.
وی درباره دروازه‌بانی مجید حسینی پس از اخراج او از زمین مسابقه گفت: این را از سرمربی تیم بپرسید چون من هیچ نقشی در آن نداشتم. منصوریان صلاح دید که حسینی در دقایق پایانی جای من بازی کند.
کاپیتان استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان ما خوشحالی خارج از عرف انجام ندادند چون سال گذشته که هواداران ما با باخت مقابل پرسپولیس تحقیر شده بودند و با این پیروزی شاید تا حدی توانستیم آن باخت را جبران کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.