×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ابراهیم مهربان - باید با نگاه کارشناسی به بحران برف آرامش را به شهروندان برگردانيم | نبود زیرساخت‌ها منجر شد تا مردم متحمل زحمت شوند - ابراهیم مهربان

سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت: می بایست با نگاه کارشناسى به بحران برف و به دور از هرگونه حب و بغض و مسائل سیاسى بتوانیم با تامین زیر ساختهاى مرتبط در کوتاهترین زمان ممکن آرامش را به شهر و شهروندان برگردانیم.

ابراهیم مهربان در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر لاهیجان، با عرض تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت حماسه عظیم ۲۲ بهمن ماه و خلق برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را توسط هومن بهمنش هنرمند فرهیخته لاهیجانی به ایشان و جامعه هنری لاهیجان تبریک گفت.
وی با اشاره به بحران برف اخیر ضمن قدردانی از تلاش و زحمات پرسنل شهرداری لاهیجان، افزود: دستگاه های اجرایی و خدماتی به میزان بضاعت حقیقتاً برای رفع مشکلات تلاش کرده اند، اما نبود زیرساخت‌ها منجر شد تا مردم متحمل زحمت شوند.
ابراهیم مهربان گفت : می بایست با نگاه کارشناسى به بحران برف و بدور از هرگونه حب و بغض و مسائل سیاسى بتوانیم با تامین زیرساختهاى مرتبط در کوتاهترین زمان ممکن آرامش را به شهر و شهروندان برگردانیم . وی از کلیه شهروندان به دلیل تحمل مشکلات عذرخواهى کرد.
وی افزود : نکته فنى که در هیاهوى برف مورد توجه قرار نگرفت بحث سنگفرش خیابان مطهرى بود، شاهد بودیم که بدون نیاز به ادوات شبه برف روبى این خیابان با توجه به گرم بودن بتن نسبت به آسفالت زودتر به حالت نرمال برگشت.
سخنگوی شورای شهر با اشاره به پتانسیل موجود جهت استفاده از ماشین آلات منطقه آزاد، خواستار بررسی کارشناسی جهت رایزنی و خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز ستاد حوادث بحران شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.