سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41417 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهرداری لاهیجان با تمام توان سعی می کند برف پیش رو را به نحو شایسته مدیریت کند
    28 بهمن 1395 - 12:47
    شناسه : 36510
    0

    نماینده شورا در ستاد بحران شهرداری اظهار کرد: مردم باید با ارائه خدمات به موقع و مطلوب دستگاه های خدماتی، امدادی در زمان بحران، رضایت داشته باشند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان به  «بامردم»،، فرشید فقیه شجاعی نماینده شورا در ستاد بحران شهرداری لاهیجان در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر ضمن […]

    پ
    پ

    فرشید فقیه شجاعی

    نماینده شورا در ستاد بحران شهرداری اظهار کرد: مردم باید با ارائه خدمات به موقع و مطلوب دستگاه های خدماتی، امدادی در زمان بحران، رضایت داشته باشند.

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان به  «بامردم»،، فرشید فقیه شجاعی نماینده شورا در ستاد بحران شهرداری لاهیجان در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه طاهره (ص)، با تاکید بر اینکه مردم باید با ارائه خدمات به موقع و مطلوب دستگاه های خدماتی- امدادی در زمان بحران، رضایت داشته باشند، افزود: شهرداری لاهیجان با تمام توان و بکارگیری کلیه امکانات سعی می کند برف پیش رو را با کمترین میزان خسارت به نحو شایسته مدیریت کند و رضایت مندی مردم را فراهم سازد.
    وی با قدردانی از شهردار لاهیجان به جهت انجام اقدامات مورد نیاز و تمهیدات ویژه ، ابراز امیدواری نمود، همزمان با بارش این نعمت الهی ، مردم کمترین مشکل را داشته باشند و لحظاتی شاد برایشان رقم بخورد.
    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر عنوان کرد : دستور العمل تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری لاهیجان برای سال 96 به شورا رسیده است و بررسی آن در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر آغاز شده است .
    وی گفت : این دستور العمل در جلسات مختلف کمیسیون برنامه و بودجه و با حضور مدیران و کارشناسان شهرداری لاهیجان بررسی می شود و پس از تصویب شورای اسلامی شهر قابل اجراست .

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.