سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فعالیت ستاد بحران شهرداری لاهیجان آغاز شد
    29 بهمن 1395 - 10:55
    شناسه : 36680
    0

    شهردار لاهیجان از آغاز فعالیت ستاد بحران شهرداری هم‌زمان با آغاز بارش برف در این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»،، بارش باران از روز گذشته در لاهیجان آغاز شد و از بامداد امروز بارندگی‌ها تبدیل به برف شده است. سعید آگشته در جریان بازدید از معابر شهری لاهیجان با […]

    پ
    پ

    برف روبی در سطح لاهیجان 7 - فعالیت ستاد بحران شهرداری لاهیجان آغاز شد - fvt ghid[hk
    شهردار لاهیجان از آغاز فعالیت ستاد بحران شهرداری هم‌زمان با آغاز بارش برف در این شهر خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»،، بارش باران از روز گذشته در لاهیجان آغاز شد و از بامداد امروز بارندگی‌ها تبدیل به برف شده است.
    سعید آگشته در جریان بازدید از معابر شهری لاهیجان با تاکید بر خدمات‌رسانی به‌موقع به مردم اظهار کرد: از بامداد امروز فعالیت ستاد بحران شهرداری لاهیجان هم‌زمان با بارش برف در این شهر آغاز شده است.
    وی به سفیدپوش شدن شهر لاهیجان به دلیل بارش برف اشاره کرد و افزود: عملیات برف‌روبی و باز کردن معابر با به‌کارگیری تمام امکانات شهرداری در حال انجام است.
    شهردار لاهیجان با قدردانی از گروه‌های خدمات شهری و آتش‌نشانی این شهر، بیان کرد: گروه‌های تاسیساتی، عمرانی، فضای سبز، سازمان حمل و نقل و نیروهای ستادی شهرداری لاهیجان در آماده‌باش هستند و خدمت‌رسانی به مردم در حال انجام است.
    آگشته از حضور اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان در کنار ستاد مدیریت بحران شهرداری در نقاط مختلف این شهر خبر داد و تصریح کرد: پاکسازی خیابان‌ها و معابر شهری توسط شهرداری لاهیجان در حال انجام است.
    وی با بیان اینکه شهروندان در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره تلفن 42334009 و 42334444 مدیریت بحران شهرداری لاهیجان تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: صبر و حوصله شهروندان در ارائه خدمات ضروری است زیرا با آغاز عملیات برف‌روبی ارائه خدمات هم‌زمان در تمام نقاط شهری امکانپذیر نیست بنابراین نیازمند صبر ویاری شهروندان هستیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.