×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

احمدی 2 - ۹۰ گروه مناطق روستایی و شهری لاهیجان را برفروبی می کنند - fvt ghid[hk

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: ۹۰گروه انجام عملیات برفروبی و پاکسازی جاده های اصلی و روستایی برای جریان داشتن رفت و آمد در این شهرستان را بر عهده دارند.

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی اظهار داشت: ۹۰ اکیپ از راهداری، شهرداری ها، اداره برق و بخش خصوصی در سطح روستاها و مناطق شهری شهرستان لاهیجان استقرار یافته و درحال انجام عملیات برفروبی هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۵سانتیمتر برف در شهرستان باریده و بارش آن همچنان با شدت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تمامی راه های روستایی و اصلی این شهرستان باز است و با انجام عملیات برفروبی و پاکسازی خیابان ها و جاده های اصلی، رفت و آمد در سطح شهر و روستا جریان دارد.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: با آمادگی که ستاد بحران شهرستان و کلیه نیروها از قبل داشتند، وضعیت این شهرستان از نظر آب، برق و گاز عادی است و نانوایان درحال پخت هستند و مشکلی وجود ندارد.

وی یادآور شد: برخی از قطعی های برق در بخش هایی از این شهرستان، مربوط به پست ۶۳کیلوولت استان است که مسئولان درحال پیگیری و رفع نقص آن هستند.

فرماندار لاهیجان گفت: امیدواریم با همکاری شهروندان و با رفع مشکلات توسط نیروهای امدادرسان این نعمت الهی تبدیل به شادی و لذت برای مردم و نعمت و آبادانی برای کشاورزی شود.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه و ۱۶۸ هزار نفر جمعیت، در ۴۰کیلومتری شرق مرکز استان (شهر رشت) قرار دارد.


 منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  1. غلامعلی قربانی

    بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی مجموعه آسایشگاه سالمندان لاهیجان را به حضور اعلام میداریم که با حضور گرمتان باعث دلگرمی مددجویان و پرسنل شبانه روزی مرکز شدید …امیدوارم در تمامی صحنه های اجتماعی و سیاسی پاینده و پایدار و سلامت باشید
    با تشکر غلامعلی قربانی مدیر عامل آسایشگاه سالمندان لاهیجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.