چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41341 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تجهیزات سپاه لاهیجان در اختیار نیروهای امدادرسان قرار گرفت
    30 بهمن 1395 - 13:22
    شناسه : 36960
    1

    فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با بیان اینکه تجهیزات سپاه لاهیجان در اختیار نیروهای امدادرسان قرار گرفت گفت: از ۶ دستگاه تویوتای کمک دار این نیرو، چهار دستگاه در اختیار اداره برق، یک دستگاه در اختیار اداره گاز و یک دستگاه نیز در اختیار بخشداری مرکزی لاهیجان قرار گرفته است تا در عملیات کمک رسانی به […]

    پ
    پ

    747 - تجهیزات سپاه لاهیجان در اختیار نیروهای امدادرسان قرار گرفت - fvt ghid[hk

    فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با بیان اینکه تجهیزات سپاه لاهیجان در اختیار نیروهای امدادرسان قرار گرفت گفت: از ۶ دستگاه تویوتای کمک دار این نیرو، چهار دستگاه در اختیار اداره برق، یک دستگاه در اختیار اداره گاز و یک دستگاه نیز در اختیار بخشداری مرکزی لاهیجان قرار گرفته است تا در عملیات کمک رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها استفاده شود.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ ناصر پورکریمی عصر جمعه گفت: از ۶ دستگاه تویوتای کمک دار این نیرو، چهار دستگاه در اختیار اداره برق، یک دستگاه در اختیار اداره گاز و یک دستگاه نیز در اختیار بخشداری مرکزی لاهیجان قرار گرفته است تا در عملیات کمک رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها استفاده شود.
    وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه لودر سپاه لاهیجان نیز در کمربندی محور اصلی رشت-لاهیجان به لنگرود به منظور بازگشایی این مسیراصلی مستقر شده است و از نظر نیروی انسانی نیز تمامی نیروهای سپاه لاهیجان در آماده باش بسر می برند.
    وی تاکیدکرد: اکیپ های بعضی از پایگاههای مقاومت آماده شده اند تا به دهیاران و شوراهای بخش کمک کنند و این پایگاهها تمامی امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی را برای کمک به مردم وارد عرصه کرده اند .
    پورکریمی اظهارداشت: درصورت بارش بیشتر و غیر معمول نیروهای سپاه شهرستان لاهیجان آماده اند که برای کمک به مراکز عمومی و عام المنفعه نظیر بیمارستان ها در روز شنبه وارد عمل شوند .
    فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با اشاره به اینکه در برف قبلی حدود یکصدمیلیون ریال خسارت به تجهیزات سپاه وارد شده است یادآورشد: در برف قبل نیز یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر سپاه لاهیجان در سطح شهر در اختیار شهرداری و ستاد بحران قرار گرفتند و کمک شایان توجه ای هم در کمک رسانی انجام دادند.
    وی تصریح کرد: تمامی نیروهای سپاه و بسیج شهرستان لاهیجان در آماده باش بسر می برند که در صورت لزوم و اعلام نیاز از سوی ستاد بحران شهرستان وارد عرصه کمک رسانی شوند که تاکنون اعلام نیاز نشده است.
    وی کمبود برخی از امکانات اولیه نظیر پارو و چکمه در هنگام برف های سنگین در این شهرستان را یاد آورشد و تهیه اینگونه امکانات را از سوی مسئولان ضروری دانست.
    بارش برف سنگین از نیمه شب دیشب در استان گیلان آغاز شده و همچنان ادامه دارد و تا کنون در مناطق جلگه ای و کوهستانی بین ۲۰ سانتی متر تا ۵ / ۲ متر برف بر زمین نشسته است.

    اعضای شورای تامین لاهیجان - تجهیزات سپاه لاهیجان در اختیار نیروهای امدادرسان قرار گرفت - fvt ghid[hk

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.