×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

استقلال ۰ ـ پدیده ۰؛ عیدی استقلالی‌ها سوخت

استقلال در روزی که می توانست فاصله‌اش را با تمام مدعیان بیشتر کند، با یک بازی نه چندان خوب ۲ امتیاز خانگی دیگر را از دست داد تا طرفدارانش در حسرت عیدی باقی بمانند. 01096256

به گزارش «با مردم» به نقل از “ورزش سه”، پرویز مظلومی و شاگردانش یک بار دیگر در بن‌بست تاکتیکی قرار گرفتند تا ۲ امتیاز شیرین را مقابل پدیده همچون بازی رفت از دست بدهند. گویی طلسم‌های این تیم برابر حریف مشهدی به این زودی‌ها تمام شدنی نیست.

هفته بیست و سوم لیگ برتر ، ساعت ۱۷:۳۰  ورزشگاه آزادی تهران تماشاگر: ۲۰ هزار نفر
داور: احمد صالحی                کمک‌ها:  حمید غمزه و رحیم شاهین،

استقلال:

مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، هرایر مگویان، میلادفخرالدینی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی( خرسند نیا ۴۳)، سجاد شهباززاده، محسن کریمی(آرش برهانی ۷۴)، عادل شیحی و جابر انصاری (۵۴- بهنام برزای)
سرمربی: پرویز مظلومی

پدیده:

مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، محمود خمیسی، مسعود نظرزاده، کریم احمدی، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی (فریبرز گرامی۸۶)، علی فرامرزی ، محسن یوسفی( محسن بیات ۷۳)، مهدی خیری(۹۰  بهمن سالاری) و یونس شاکری.
سرمربی:رضا مهاجری

اخطار

محمود خمیسی (۶۱) – حسین بادامکی (۸۴) محسن بیات (۸۶) – بهمن سالاری (۹۵) از پدیده

عادل شیحی (۶۷) – سجاد شهباززاده (۶۸) – مهدی رحمتی (۹۴) – برزای (۹۵) از استقلال

شرح بازی:

استقلال بخصوص در نیمه دوم هیچ برنامه‌ای برای عبور از لایه‌های دفاعی پدیده نداشت و در این بین بازیکنانش قدر معدود فرصت‌های گلزنی را هم ندانستند تا این تیم تنها به یک تساوی بدون گل برسد. در حالی که برتری در این بازی می‌توانست خیال سرمربی و طرفداران را از صدرنشینی و یکه‌تازی حداقل برای چند هفته آسوده کند. اما حالا با این نتیجه و نزدیک شدن به بازی‌های دشوار استقلالی‌ها بیش از پیش نگران صدرنشینی و قهرمانی خواهند بود.
بدون شک رضا مهاجری و پدیده از این نتیجه بیشتر شادمان بودند چون سال خوبی را به پایان بردند. با این نتیجه استقلال همچنان صدرنشین ماند اما ممکن است در بازی‌های باقیمانده با چالش‌های زیادی روبه‌رو شود. آنچه محرز است اینکه استقلال در غیاب بازیکنی مصدوم به نام خسرو حیدری برنامه خاصی برای گلزنی ندارد و در این بین حضور عادل شیحی هم نتوانست مشکلات فنی این تیم را پوشش دهد گرچه این بازیکن تلاش زیادی انجام داد و ثابت کرد می‌تواند خرید خوبی برای استقلالی‌ها باشد. حالا با این وضعیت نه تنها  ۲ امتیاز از چنگ پرویز مظلومی پرید بلکه استقلال تاوان سنگینی همچون از دست دادن دو مهره کلیدی دیگر به خاطر مصدومیت نیز پرداخت کرد.

بهترین بازیکن:

مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده یک روز خیلی خوب را مقابل صدرنشین لیگ پشت سر گذاشت. این بازیکن در چند صحنه با سیوهای دیدنی خود مانع از گلزنی مهاجمان استقلال شد که اوج هنرنمایی او روی ضربه سر محسن کریمی بود.

اتفاق ویژه:

 مصدومیت جابر انصاری و روزبه چشمی دو مهره کلیدی استقلال می‌تواند مهمترین اتفاق این بازی قلمداد شود. مصدومیت‌هایی که شدید به نظر می‌رسید و ممکن است برای مدتی طولانی این دو بازیکن را از میادین فوتبال دور نگه دارد.

دقایق حساس

دقیقه ۷: ارسال بلند استقلالی ها با دفع اشتباه مدافع پدیده می رفت یک گل زودهنگام برای استقلال باشد که با درخشش روشنگر توپ به کرنر رفت. محمود خمیسی روی این صحنه نقش اصلی را ایفا کرد.
دقیقه ۱۹: این بار نوبت به مدافعان استقلال رسید که با اشتباه خود در استانه ثبت یک گل به خودی باشند اما دفع سر روزبه چشمی با خوش شانسی از کنار تیرک دروازه رحمتی به کرنر رفت.
دقیقه۳۳: روی حرکت خوب سجاد شهباززاده استقلال صاحب موقعیت مناسبی شد تا گلزنی کند اما امید ابراهیمی با مکث بی مورد خود این فرصت طلایی را از دست داد تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود.
*دقیقه ۴۵: عادل شیحی بهترین فرصت برای گلزنی در نیمه نخست را از دست داد .روی پاس امید ابراهیمی این بازیکن مراکشی می توانست با یک ضربه دقیق بازی را به سود استقلال به پایان ببرد که با بی دقتی توپ را به آسمان کوبید.
دقیقه ۴۷: سانتر میلاد فخرالدینی از جناح راست را محسن کریمی با ضربه سر زد که روشنگر در حالتی مشکوک توپ را از روی خط بازگرداند. در بازگشت مجیدی باز هم گل خالی را نزد تا یک فرصت خوب دیگر از دست استقلال در برود.
دقیقه ۵۱: عادل شیحی روی پاس زیبای خرسند نیا با دروازه بان تک به تک شد اما ضربه این بازیکن را دفاع پدیده در آخرین لحظه دفع کرد.
دقیقه ۹۰: ارسال بلند عادل شیحی از روی ضربه ایستگاهی را آرش برهانی در تیر دوم با ضربه سر به بیرون زد.

01096277

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.