پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41447 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ضرورت توجه به توصیه های ایمنی در روزهای پس از پایان بارش برف
    01 اسفند 1395 - 11:09
    شناسه : 37145
    0

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: توجه به توصیه های ایمنی در روزهای پس از پایان بارش برف برای پیشگیری از حوادث ضروری است. به گزارش «بامردم»، شاهرخ یوسف زاده چابک روز یکشنبه افزود: سرخوردگی همراه با شکستگی اندام ها به دلیل یخ زدگی در روزهای پس از اتمام بارش […]

    پ
    پ

    شاهرخ یوسف‌زاده چابک

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: توجه به توصیه های ایمنی در روزهای پس از پایان بارش برف برای پیشگیری از حوادث ضروری است.

    به گزارش «بامردم»، شاهرخ یوسف زاده چابک روز یکشنبه افزود: سرخوردگی همراه با شکستگی اندام ها به دلیل یخ زدگی در روزهای پس از اتمام بارش برف بویژه در صبحگاه، تهدیدی جدی است که مردم در تردد بایستی توجه داشته باشند.
    وی اظهار داشت: سقوط از پشت بام ها حین برف روبی یکی دیگر از تهدیدات جدی است که توجه مردم در این رابطه برای پیشگیری از حوادث حائز اهمیت است.
    یوسف زاده چابک خاطر نشان کرد: مردم از عبور در حاشیه ساختمان ها به دلیل انباشت برف سنگین شیروانی ها و احتمال سقوط توده های برف خودداری کنند.
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان از میانسالان و افراد پیر نیز خواست تا از فعالیت فیزیکی در این ایام بپرهیزند.
    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، ارتفاع برف در شهرستان رشت بین 55 تا 95 سانتیمتر گزارش شده است.


     منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.