چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرکشی مداوم از پست‌های فشارشکن گاز | قطعی‌های موردی مشترکان گاز به سرعت رفع می شود
    01 اسفند 1395 - 15:41
    شناسه : 37195
    0

    ظهیری بازرسی و سرکشی مداوم از پست‌های فشارشکن گاز و انجام اقدام‌های لازم به منظور در سرویس ماندن و تداوم جریان گاز را از دیگر برنامه شرکت مذکور برای جلوگیری از یخ زدگی تاسیسات گازی عنوان کرد. به گزارش «بامردم»،  جمشید ظهیری امروز در گفت‌وگو یی با اشاره به وضعیت گاز مشترکان گیلان در بحران […]

    پ
    پ

    مهندس ظهیری مديرعامل شركت گاز استان گيلان 3 - سرکشی مداوم از پست‌های فشارشکن گاز | قطعی‌های موردی مشترکان گاز به سرعت رفع می شود -

    ظهیری بازرسی و سرکشی مداوم از پست‌های فشارشکن گاز و انجام اقدام‌های لازم به منظور در سرویس ماندن و تداوم جریان گاز را از دیگر برنامه شرکت مذکور برای جلوگیری از یخ زدگی تاسیسات گازی عنوان کرد.

    به گزارش «بامردم»،  جمشید ظهیری امروز در گفت‌وگو یی با اشاره به وضعیت گاز مشترکان گیلان در بحران برف اخیر اظهار کرد: هیچ مشکلی در تامین گاز مصرفی وجود ندارد و جریان گاز در تمام شبکه‌های استان برقرار است.

    وی با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز افزود: صرفه‌جویی در مصرف گاز برای ادامه روند پایداری گاز امری ضروری بوده و رعایت صرفه‌جویی و نگهداری دمای منازل در محدوده ۱۸ تا ۲۱ درجه توسط مشترکان پایداری جریان گاز را تضمین می‌کند.

    مدیر عامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه شماره ۱۹۴ آماده دریافت مشکلات مردم در زمینه گاز است، گفت: تمام همکاران شرکت گاز گیلان در آماده‌باش هستند و از مردم می‌خواهیم در صورت بروز مشکل موارد را به مرکز پیام مذکور اطلاع دهند.

    وی با تصریح بر اینکه با همراهی مشترکان می‌توانیم شرایط ناپایدار جوی را پشت سر بگذاریم، بیان کرد: با توجه به توقف بارش برف اکیپ‌های امدادی شامل همیاران گاز به‌ویژه پیمانکاران لوله‌کشی خانگی و ناظران نظام مهندسی توسط اداره‌ها فراخوان شدند و قطعی‌های موردی مشترکان گاز برطرف می‌شود.

    ظهیری با اشاره به اینکه احتمال یخ زدگی تأسیسات گازی به دلیل وجود برودت و یخ‌بندان وجود دارد، خاطرنشان کرد: حضور شبانه‌روزی تمام نیروهای متخصص امدادی در اداره‌های گاز و خدمت‌رسانی به مشترکانی که تأسیسات آنها دچار قطعی و یا یخ‌زدگی می‌شود جزو برنامه شرکت گاز گیلان است.

    وی بازرسی و سرکشی مداوم از پست‌های فشارشکن گاز و انجام اقدام‌های لازم به منظور در سرویس ماندن و تداوم جریان گاز را از دیگر برنامه شرکت مذکور برای جلوگیری از یخ زدگی تاسیسات گازی عنوان کرد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.