جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت به ایجاد نشاط سیاسی در جامعه توجه ویژه ای دارد | باید به تعهدات سازمانی و اخلاقی پایبند باشیم
    02 اسفند 1395 - 23:39
    شناسه : 37464
    0

    بخشدار کیاشهر تاکید کرد: همه ما باید به تعهدات سازمانی و اخلاقی پایبند باشیم و در چاچوب قانون به وظایف عمل کنیم و از انتخابات صیانت کنیم. اختصاصی «بامردم»، بخشدار کیاشهر در نشست صمیمی با دهیاران این بخش با موضوع «انتخابات و برگزاری انتخابات پرشور و سالم» با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی، […]

    پ
    پ

    بخشدار کیاشهر با دهیاران 1 - دولت به ایجاد نشاط سیاسی در جامعه توجه ویژه ای دارد | باید به تعهدات سازمانی و اخلاقی پایبند باشیم - ;dhaiv

    بخشدار کیاشهر تاکید کرد: همه ما باید به تعهدات سازمانی و اخلاقی پایبند باشیم و در چاچوب قانون به وظایف عمل کنیم و از انتخابات صیانت کنیم.

    اختصاصی «بامردم»، بخشدار کیاشهر در نشست صمیمی با دهیاران این بخش با موضوع «انتخابات و برگزاری انتخابات پرشور و سالم» با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی، خواستار رعایت اصل بی طرفی و ارتباط سازنده با اعضای هیات برگزاری انتخابات و برنامه ریزی جهت مشارکت حداکثری روستائیان در خلق حماسه سیاسی شد.

    مهندس حجت حاجی پور خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات پرشور در اردیبهشت ماه سال آینده از اهدافی است که دولت به آن توجه دارد و در سطح بخش نیز از همه ظرفیت‌ها در این راستا بهره خواهیم برد.

    وی ایجاد نشاط سیاسی در جامعه را رویکرد مهمی دانست و افزود: دولت به ایجاد نشاط سیاسی در جامعه توجه ویژه ای دارد و این مهم تنها در صورتی محقق می‌شود که تمام دستگاه‌های مسئول به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل کنند.

    حاجی پور تصریج کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی آرای مردم را حق‌الناس خطاب کرده‌اند و صیانت از حق‌الناس رویکرد مهمی است که دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات به آن توجه دارد، قطعا دولت یازدهم به همه افراد و سلایق سیاسی که در انتخابات حضور پیدا می‌کنند در چارچوب قانون نگاه یکسان و برابر خواهد داشت.

    بخشدار کیاشهر در پایان تاکید کرد: همه ما باید به تعهدات سازمانی و اخلاقی پایبند باشیم و در چاچوب قانون به وظایف عمل کنیم و از انتخابات صیانت کنیم.

    بخشدار کیاشهر با دهیاران 5 - دولت به ایجاد نشاط سیاسی در جامعه توجه ویژه ای دارد | باید به تعهدات سازمانی و اخلاقی پایبند باشیم - ;dhaivبخشدار کیاشهر با دهیاران 3 - دولت به ایجاد نشاط سیاسی در جامعه توجه ویژه ای دارد | باید به تعهدات سازمانی و اخلاقی پایبند باشیم - ;dhaiv بخشدار کیاشهر با دهیاران 5 - دولت به ایجاد نشاط سیاسی در جامعه توجه ویژه ای دارد | باید به تعهدات سازمانی و اخلاقی پایبند باشیم - ;dhaiv بخشدار کیاشهر با دهیاران 4 - دولت به ایجاد نشاط سیاسی در جامعه توجه ویژه ای دارد | باید به تعهدات سازمانی و اخلاقی پایبند باشیم - ;dhaiv

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.