جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41364 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حفار اشیای عتیقه در لاهیجان دستگیر شد
    03 اسفند 1395 - 10:23
    شناسه : 37483
    0

    مسئول روابط عمومی دادگستری گیلان از دستگیری یک نفر از حفار اشیای عتیقه در شهرستان لاهیجان خبر داد. به گزارش «بامردم»، محمد رحیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:در پی گزارشات واصله مبنی بر یک مورد حفاری غیر مجاز در شهرستان لاهیجان فردی که دنبال کشف زیرخاکی […]

    پ
    پ

    مسئول روابط عمومی دادگستری گیلان از دستگیری یک نفر از حفار اشیای عتیقه در شهرستان لاهیجان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، محمد رحیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:در پی گزارشات واصله مبنی بر یک مورد حفاری غیر مجاز در شهرستان لاهیجان فردی که دنبال کشف زیرخاکی و عتیقه بود دستگیر شد.

    وی با بیان اینکه این متهم سابقه دار است گفت: این فرد متهم بدنبال دستیابی به عتیقه در حیاط خانه خود دستگیر و در اختیار مراجع قانونی و قضایی قرار گرفت.

    مسئول روابط عمومی دادگستری گیلان تصریح کرد:با دستگیری متهم و تحویل آن به مراجع قانونی پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد.

    رحیمی با اشاره به ضبط آلات و ادوات حفاری و گنج یاب از متهم گفت:بر اساس ماده 562 قانون مجازات اسلامی انجام هر گونه عمل حفاری و کاوش به قصد به دست آوردن اشیاء عتیقه و آثار تاریخی مطلقاً ممنوع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.