جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای عباسی به دوستانتان بگویید از نامتان سوء استفاده نکنند
    20 اسفند 1394 - 21:41
    شناسه : 377
    0

    آقای عباسی اگر مردم به شما رأی دادند دلیلش فقط خدمت بود و بس، حال چه شده که دوستانتان با اجازه و یا بی اجازه جنابعالی دست به چنین حرکات ناشایستی می زنند و شما سکوت می کنید و یا شاید هم اطلاعی ندارید !!!! به گزارش خبرگزاری «با مردم» به نقل از کاسپین، حدود […]

    پ
    پ

    اسداله-عباسی-1263-240x172آقای عباسی اگر مردم به شما رأی دادند دلیلش فقط خدمت بود و بس، حال چه شده که دوستانتان با اجازه و یا بی اجازه جنابعالی دست به چنین حرکات ناشایستی می زنند و شما سکوت می کنید و یا شاید هم اطلاعی ندارید !!!!


    به گزارش خبرگزاری «با مردم» به نقل از کاسپین، حدود دو هفته از انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور می گذرد و در حوزه انتخابیه رودسر و املش آقای اسدالله عباسی با ۴۰ هزار رأی منتخب مردم شدند .

    اسدالله عباسی ۲ دور نیز سابقه حضور در بهارستان را به نمایندگی از حوزه انتخابیه رودسر و املش داشتند که سبب بخیر و برکاتی خوبی برای این دو شهرستان شدند .

    اکنون که در سال ۹۴ منتخب مردم شده اند نیز مطمئنا با برنامه های خوبی برای این دو شهرستان حضور یافته اند که بی صبرانه مردم منتظر آن هستند .

    اما مسئله ای که ذهنم را بعنوان یک خبرنگار درگیر ساخته است این است ؛ آقای عباسی ! جنابعالی مرد عمل هستید، چرا هنوز شما بر کرسی بهارستان تکیه نزده اید دوستانتان در زمینه جابجایی مسئولین ادارات اظهار نظر می کنند و سخن به میان آورده اند ؟؟ آیا از جنابعالی اجازه گرفته اند ؟!

    چرا هنوز حضرتعالی به بهارستان راه نیافته اید، صحبت از جابجایی فرماندار محبوب شهرستان رودسر می کنند ؟!

    چرا آقایانِ دوست که خود می دانید چه کسانی را عرض می کنم مدتی است راه اداره خود را گم کرده اند و سودای ادارات دیگر به آن ها این فرصت را نداده است به اداره خود سری بزنند ؟ چرا که می گویند جای ما بالاتر و بزرگتر است ! که این جمله هم برایم جالب و عجیب است
    آقای دکتر عباسی ! منتخب مردم و مرد خستگی ناپذیر مردمی ! ما چنین شخصیتی را در جنابعالی نمی بینیم که این افراد بخواهند بواسطه ی اسم جنابعالی اینگونه سوء استفاده نمایند !!!!

    جالب است بدانید ، امروز برای بار هفتم به یکی از شهرداری های این حوزه انتخابیه سری زدم برایم جالب بود که مدیر دفترشان فرمودند : آقای شهردار جلسه هستند . بنده پیگیر ماجرا شدم و به فرمانداری و استانداری تماس گرفتم که آیا جلسه ای امروز در آنجا برگزار شده که نیاز به حضور شهرداران بود ؟ آنها پاسخ دادند خیر .
    به ریاست محترم شورای آن شهر تماس گرفتم و عرض کردم شما از شهردارتان خبر دارید یا اصلا شهردار دارید ؟؟؟ یا اینکه مردم باید بمانند تا هر موقع شهردار از درگیری های انتخاباتی فارغ شدند و وقتی هم باقی ماند به دردمردم رسیدگی کنند ؟!

    آقای رئیس شورا فقط پاسخ دادند ما هم نمی دانیم چه باید کرد !!!!!!!

    آقای رئیس شورای شهر ! مردم به هزار امید و آرزو به شما رأی داده اند بعد شما حتی حاضر نیستید به شهردارتان بخاطر غیبت های پی در پی اش تذکر دهید تا سرکار بیاید ؟؟؟!!

    در همین حین یکی از ارباب رجوع ها که گمان می کنم بنده خدا ۶۰ سالی سن داشت ، گفت : بزرگوار ؛ من از ۲ هفته قبل از انتخابات آمده ام اما هنوز نتوانستم آقای شهردار را که دو هفته از انتخابات می گذرد ببینم و هر دفعه که می آیم می گویند جلسه است اما در جلسات انتخاباتی او را دیدم و می بینم.

    آقای عباسی جنابعالی اینگونه مدیریت را می پسندید ؟

    جنابعالی می پسندید فردی ۶۰ ساله یک ماه فقط معطل ملاقات با یک رئیس اداره شما شود ؟!

    رئیس اداره ای که شما فکر می کردید محبوبیت دارد اما با آرایی که در آن حوزه آوردید متوجه شدید محبوبیتی وجود ندارد و صرفا خواص آن هم بواسطه پروژه های مختلف او را قبول دارند .

    و جالب تر آنکه در قبل از انتخابات می خواستند آن شهردار را به علت عدم اجرای درست پروژه ها و عدم حضور در اداره و ناهماهنگی در کارهایی که به شورا مربوط می شود و خیلی از مسائل دیگر استیضاح کنند و ۵ امضاء در پای برگه ی سوال آورده شد که تقریبا همه چیز تمام شده بود اما به گفته ی یکی از اعضای شورا که امضایش را پس گرفت ، گفت : “آقای عباسی مخالف این استیضاح هستند و گفته اند در این برهه صلاح نیست و این کار را به بعد از انتخابات موکول کنید “!!!!

    آقای عباسی ؛ مرد روزهای سختی مردم ، جنابعالی بارها در ۵ تا ۶ سال گذشته به مدیران اداراتتان سفارش اکید داده اید با ارباب رجوع ها درست برخورد کنید چرا که مردم ولی نعمت ما هستند و ما وظیفه خدمت رسانی به آنها را داریم . حال سوالم این است ” چرا روبروی استیضاح کسی ایستادید که یکماه است به دلیل مسائل شخصی مردم را آزرده است ؟!!”

    جنابعالی در شهر املش و در شب آخر تبلیغات قسم خوردید که هدفتان جز خدمت نیست ! این چه خدمتی است که دوستانتان نزدیک به سال جدید که باید به فکر مشکلات مردم باشند و آن هم شهرداری که یک اداره مردم نهاد است و باید به درآمدزایی بپردازد تا از حقوق پرسنل و اضافه کار و عیدی و پروژه های شهری غافل نماند اما دریغ از یک ساعت حضور !! چه برسد به درآمدزایی !!!

    هر چند که من باور نکردم جنابعالی از استیضاح جلوگیری کرده باشید زیرا عدلتان را دیده ایم ، زیرا می دانیم جنابعالی از کسانی حمایت می کنید که خدمت می کنند نه اینکه صندلی دارند و همه جا می گویند ” آقای نماینده جدید قرار است برایم صندلی بالاتری بگیرد و این شخصی که در صندلی بالاتر از من نشسته است باید هر چه سریعتر برود !!!( چرا ؟؟؟؟ چون من می گویم ….!!!)

    آقای عباسی ؛ نماینده مجلس دهم حوزه انتخابیه رودسر و املش اگر مردم این حوزه به شما رأی دادند دلیلش فقط خدمت بود و بس ….

    دلیلش فقط این بود که شما در ۸ سال حضورتان در مجلس شورای اسلامی ، خدمت گزاری را به مردم نشان دادید حال چه شده که دوستانتان با اجازه و یا بی اجازه جنابعالی دست به چنین حرکات ناشایستی می زنند و شما سکوت می کنید و یا شاید هم اطلاعی ندارید !!!!

    آقای عباسی ؛ می گویند خشت اول گر نهد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج
    هیچ کس جز جنابعالی و فرماندار شهرستان ها نمی توانند در انتخاب روسای ادارات در شهرستان ورود نمایند ؛ پس نگذارید از دوستان نزدیکتان نام جنابعالی را در اذهان بد جلوه دهند .

    آقای ریاست محترم شورای شهر ؛ مردم این شهر منتظر بودند که اقتداری از این شورا بالاخره ببینند ” کوچه های آسفالت نشده – موزاییک های شکسته شده – وعده های عملی نشده و خیلی از کارهایی که فقط در حد حرف باقی مانده و به زرق و برق شهر فقط پرداخته شده ….

    دل های پر درد رانندگان تاکسی های شهری ، تاکسی های بیسیم ، اهالی مسکن مهر که کماکان چشم انتظار حق طبیعی خود هستند و خیلی مسائل دیگر که عملی نشده و شما بزرگواران فقط و فقط سکوت را به اقدام عاجل ترجیح دادید

    چطور انتظار دارید باز مردم به شما اعتماد کنند ؟ که چه بشود ؟!!! مردم آگاهند و بیدار و مطمئن باشید اگر قرار است به این سبک و سیاق شهرداری اداره شود و فقط چهار ستونش باشد و مابقی به رتق و فتق امور شخصی خود بپردازند پس بهتر است دور بعد یعنی سال آتی کاندیدای شورای شهر نشوید چرا که مردم اقتداری ندیده اند و حرکت روبه جلویی ندیده اند …

    انتظار می رود به زودی زود آقای اسدالله عباسی مردی که خدمتگزاری را به معنای واقعی کلمه نشان داد و اجرا کرد و ریاست محترم شورای شهر فوق که خود می داند چه کسی است ؛ قدمی بردارد برای آبادانی شهر که ۶ ماه است رنگ هیچ چیز به خود ندیده است و همه چیز مسکوت مانده است .

    و دوستان اقای نماینده جدید که زبانشان را برای جابجایی مسئولین شهرستانی باز کرده اند و به شایعه پردازی می پردازند , اقدامی عاجل شود تا مردم متوجه شوند که نماینده جدید عدل را رعایت می کند و به حرف دوستانش بر اساس ناعدالتی گوش فرا نمی دهد و هر شخصی هر حرفی و هر کاری را که می خواهد انجام دهد با نام کسی همانند نماینده محترم انجام ندهد
    اقای عباسی ما منتظر جلوگیری مقتدرانه و پیگیری مجدانه شما هستیم.

    انتهای خبر/

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.