پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت با مردم صادق باشد / ايجاد حق و توقع بي‌جا در مردم نكنيم
    30 فروردین 1395 - 8:31
    شناسه : 3797
    0

    نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: وقتي توقعي را در مردم ايجاد كرديم، اگر نتوانيم به آن جامه عمل بپوشانيم، اين مساله به باور و اعتماد مردم ضربه مي‌زند به گزارش خبرگزاری با مردم، مهرداد لاهوتی در خصوص انتقال آب از دریای کاسپین به فلات مرکزی کشور اشاره داشت و اظهار کرد: مطالعات انجام گرفته […]

    پ
    پ

    لاهوتی

    نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: وقتي توقعي را در مردم ايجاد كرديم، اگر نتوانيم به آن جامه عمل بپوشانيم، اين مساله به باور و اعتماد مردم ضربه مي‌زند

    به گزارش خبرگزاری با مردم، مهرداد لاهوتی در خصوص انتقال آب از دریای کاسپین به فلات مرکزی کشور اشاره داشت و اظهار کرد: مطالعات انجام گرفته نشان مي‌دهد كه اجراي اين طرح نه از لحاظ اقتصادي مقرون به‌صرفه است و نه دولت در شرايطي است كه امكان و توان اجراي چنين طرح هزينه‌بري را داشته باشد.
    وی افزود: اگر دولت بتواند پروژه‌هاي عمراني ناتمام و در دست اقدام سازمان آب را به اتمام برساند، كار بزرگي را انجام داده است.
    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اينكه سازمان محيط‌زيست نيز نگاه مثبتي به اطرح انتقال آب درياي خزر به سمنان و فلات مركزي ايران ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر كشور با بحران پروژه‌هاي ناتمام مواجه است كه شايد تكميل و سر و سامان دادن آنها ۲۰سال به‌طول انجامد.
    لاهوتی ادامه داد: بیان چنين مطالبي درحالي كه اجراي آن هنوز به تاييد سازمان محيط‌زيست نرسيده و به تامين منابع و اعتبار آن فكر نشده است، با ايجاد حق و توقع در ميان مردم همراه است.
    نماينده لنگرود گفت: وقتي توقعي را در مردم ايجاد كرديم، اگر نتوانيم به آن جامه عمل بپوشانيم، اين مساله به باور و اعتماد مردم ضربه مي‌زند.
    وي با انتقاد از مصوباتي كه در سفرهاي استاني دولت قبل صورت مي‌گرفت اما به ‌اجرا نمي‌رسيد، تداوم اين رويكرد كه در دولت فعلي را كه بر عقلانيت بيشتري عمل مي‌كند را سوال‌برانگيز دانسته و مي‌افزايد: اگر باور مردم آسيب‌ ببيند، در شرايط سخت و بحراني به كمك حاكميت نخواهند آمد.
    لاوهوتی با بيان اينكه دولت بايد با مردم صادق باشد، اظهار کرد: نمي‌توان گفت كه دولت به منافع سياسي خود فكر نمي‌كند. کاسپین//

    انتهای خبر/

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.