پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز برداشت گل گاوزبان در این شهرستان
    30 فروردین 1395 - 20:10
    شناسه : 3811
    0

    مدير جهاد كشاورزي شهرستان رودسر از آغاز برداشت گیاه گل گاو زبان در اشکورات رودسر خبر داد احسان مشتاق پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بامردم از رودسر اظهار کرد: برداشت گل گاو زبان در سطح ۴۷۰ هکتار از مزارع زیر کشت این گیاه در اشکورات رودسر آغاز شده است. وی افزود: […]

    پ
    پ

    photo_2016-04-18_21-09-19

    مدير جهاد كشاورزي شهرستان رودسر از آغاز برداشت گیاه گل گاو زبان در اشکورات رودسر خبر داد

    احسان مشتاق پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بامردم از رودسر اظهار کرد: برداشت گل گاو زبان در سطح ۴۷۰ هکتار از مزارع زیر کشت این گیاه در اشکورات رودسر آغاز شده است.

    وی افزود: ۴ هزار بهره بردار در این منطقه به کشت گل گاو زبان مشعول می باشند و برداشت آن از هفته جاری آغاز تا اواخر تیرماه ادامه دارد.

    مدير جهاد كشاورزي شهرستان رودسر با بیان اینکه گل گاوزبان مصارف دارویی دارد و خشک شده آن برای انواع درمان بیماری ها استفاده می شود گفت: پیش بینی می شود امسال بیش ار ۲۲۰ تن گل گاو زبان در منطقه اشکورات رودسر برداشت شود.

    مشتاق همچنین از آغاز نشاء برنج در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جوی کشاورزان شروع به نشاء برنج در شالیزارهای شهرستان کرده اند.

    وی افزود: در رودسر ۱۰ هزار و ۷۰۰ هکتار سطح زیر کشت برنج و ۱۰ هزار بهره بردار داریم که پیش بینی می شود امسال ۵۰ هزارتن شلتوک برنج در شهرستان برداشت کنیم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.